۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
کد مطلب : ۳۱۲۷۷
خطيب نماز جمعه بروجن:

مراقب باشيم مغرضان در تبعيت از ولايت فقيه شبهه ايجاد نکنند

خطيب نماز جمعه شهر بروجن با تأکيد بر اين که حکومت امام زمان (عج) ظرفيت مي خواهد و همه بايد براي آن تمرين کنيم، گفت: مراقب باشيم عده اي از انسان هاي مغرض که چه بسا با ظهور حضرت مهدي (عج) به آن حضرت هم ايراد وارد مي کنند، شبهه در تبعيت پذيري از ولايت فقيه و نائب امام زمان ايجاد نکنند.
مراقب باشيم مغرضان در تبعيت از ولايت فقيه شبهه ايجاد نکنند
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام رضا سعادت فر در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقوي الهي، اظهار داشت: متأسفانه عده اي از صدر اسلام تا کنون هميشه ساز مخالفت با امامان معصوم و نائبان ايشان را مي زدند و در تصميم گيري ها نظر خود را مافوق معصومين (ع) مي دانستند.

حجت الاسلام سعادت فر افزود: بايد مراقب باشيم عده اي از انسان هاي مغرض که چه بسا با ظهور حضرت مهدي (عج) به آن حضرت هم ايراد وارد مي کنند، شبهه در تبعيت پذيري از ولايت فقيه و نائب امام زمان ايجاد نکنند.

سعادت فر گفت: مهم ترين عاملي که ظهور حضرت مهدي (عج) را به تأخير مي اندازد، اين است که جامعۀ اسلامي هنوز ظرفيت اطاعت پذيري محض از امام زمان (عج) را در خود ايجاد نکرده است.

خطيب نماز جمعه شهربروجن با تأکيد بر اين که حکومت امام زمان (عج) ظرفيت مي خواهد و همه بايد براي آن تمرين کنيم، تصريح کرد: بايد ديد تا چه حد ظرفيت اطاعت پذيري از نائب امام زمان را در خود به وجود آورده ايم.

وي با اشاره به چهارمين سالگرد عروج شهادت گونۀ دانش آموزان حادثۀ راهيان نور بروجن، ياد و خاطرۀ آنان و راه ارزشمندي که در آن قدم برداشته را گرامي داشتند.

حجت الاسلام سعادت فر با بيان اينکه در مسير ابراز ارادت به معصومين (ع) تنها محبت و ارادت کافي نيست، گفت: اطاعت پذيري محض از امام مهمترين ملاک براي سنجش ميزان ارادت و عشق به معصومين (ع) است.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۴۱:۳۲

19 Jan 2020