۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۸
کد مطلب : ۳۷۲۱۷
امام جمعه شهر اردل در ديدار با فرماندهان بسيج:

تفکر بسيجي نجات دهنده جامعه است

امام جمعه شهر اردل با بيان اينکه تفکر بسيجي نجات دهنده جامعه است گفت:ترويج تفکر و فرهنگ بسيجي ضرورت امروز جامعه است چرا که اين تفکر برگرفته از اسلام ناب محمدي است.
تفکر بسيجي نجات دهنده جامعه است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام مهرداد بهرامي امام جمعه شهر اردل در ديدار با جمعي از فرماندهان پايگاه هاي مقاومت بسيج شهرستان اردل ضمن تبريک هفته بسيج و حلول ماه ربيع الاول بيان کرد: از ابتداي انقلاب اسلامي تاکنون، بسيج همواره افتخارآفريني کرده و در عرصه‌هاي مختلف نقش تاثيرگذاري را ايفا کرده است چرا که بسيج از ميان اقشار مردم برخواسته، مردمي که در هر زمينه‌اي تحقق آرمان‌هاي انقلاب و امام راحل و شهدا را دنبال مي‌کنند و در اين مسير از هيچگونه ايثار و جانفشاني دريغ نکرده و نخواهند کرد.

حجت الاسلام بهرامی با بيان اينکه تفکر بسيجي نجات دهنده جامعه است گفت: ترويج تفکر و فرهنگ بسيجي ضرورت امروز جامعه است چرا که اين تفکر برگرفته از اسلام ناب محمدي است.

وي با اشاره به اينکه عالي‌ترين تفکر، تفکر بسيج است اظهار داشت: اگر تفکر ايماني و بسيجي در بين همه مسلمانان دنيا فراگير شود نياز به جنگ‌هاي نظامي نيست و فقط اين تفکر در مقابله با دشمن کافي است.

امام جمعه شهر اردل بيان کرد: هفته بسيج فرصتي مناسب براي ترويج فرهنگ بسيجي در بين مردم و مسئولان است و در ادارات بايد در اين هفته به منظور ترويج فرهنگ بسيجي تلاش بيشتري شود.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۶:۴۵

28 Dec 2019