۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ دی ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۴
کد مطلب : ۳۸۰۷۲
رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری:

بازار با سرعت نور در حال عبور و دور شدن از شکل سنتی است

رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری گفت: بازار با سرعت نور در حال عبور و دور شدن از شکل سنتی است، امروز دیگر روز گران‌فروشی نیست و فروشنده‌ای زرنگ است که با روش‌های نوین، با سود بیشتر کالای بیشتری را به فروش برساند.
بازار با سرعت نور در حال عبور و دور شدن از شکل سنتی است
به گزارش جهانبین نیوز نعیم امامی رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری در سمینار بزرگ تحول در کسب و کار در شهرکرد اظهار کرد: حلقه مفقوده کسب و کار در این استان آموزش بوده که بلاخره با برگزاری این سمینار در این مسیر وارد شد.

وی با بیان اینکه برگزاری این برنامه بر عهده بخش خصوصی بوده افزود: اگر مملکت دست بخش خصوصی بود بهتر از ما اداره می‌کردند.

امامی با اشاره به اینکه حضور و همکاری بخش خصوصی می‌تواند به دولت کمک کند کارهای بزرگی انجام دهد و اگر دولت بخواهد به تنهایی این اقدامات را انجام دهد هزینه‌های بسیاری به آن تحمیل می‌شود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: ما به اصناف در استان که بار کشور را به دوش می‌کشند افتخار می‌کنیم و به خودمان می‌بالیم که خدمتگزار آن‌ها هستیم.

امامی با اشاره به اینکه بازار با سرعت نور در حال عبور و دور شدن از شکل سنتی است اضافه کرد: مفهوم رکود آن است که در آن ما عرضه بیش از حد و تقاضای اندک داریم و در این زمان فروشنده عادات و نیازهای جدید مردم را باید رصد کند.

وی تاکید کرد: امروز دیگر روز گران‌فروشی نیست و فروشنده‌ای زرنگ است که با روش‌های نوین، با سود بیشتر کالای بیشتری را به فروش برساند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: امیدوارم این جلسات آن‌قدر ادامه یابد که همه فروشندگان ما به کالاها و امکانات نوین تجهیز شود.

امامی گفت: مردم چهارمحال و بختیاری و شهرستان شهرکرد به سطحی رسیده‌اند که برای آموزش یک هزار و ۳۰۰ نفر حضور می‌یابند و ما مسئولین باید بدانیم با چه مردم و چه مخاطبینی طرف هستیم.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۴:۲۰

2 Jan 2020