۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹
کد مطلب : ۳۴۱۰۲
مطالبات مردمي اهالی روستای کاهکش

مسير کاهکش-سامان در انتظار تدبير مسولان

مسیر کاهکش جاده ای با پيچ هاي فروان و عدم ديد کافي است و مسولين بايد تدبیری باید جاده در راستاي حل مشکلات و موانع داشته باشند.
مسير کاهکش-سامان در انتظار تدبير مسولان
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سامان ما، شهرستان سامان که يک نقطه از نقاط گردشگري شهرستان است و جاده هاي اين شهرستان به دليل اينکه در امتداد رودخانه زاينده رود واقع شده اند داري پيچ هاي تند و نقاط حادثه خيز هستند که نياز به ترميم و اصلاح دارند.

بيشترين پيچ هاي تند در بخش زاينده رود و از روستاي سوادجان به سمت روستاهاي بالا دست تا روستاي قراقوش است و جاده بخش زاينده رود به دليل اينکه جز جاده روستايي فرعي درجه دو است و نياز به ار تقاء دارد.

جاده سامان به روستاي کاهکش و جاده دسترسي روستاهاي بخش اصفهان ازقبيل، چم نار، چم طا و... سه راهي چم عالي، جاده ورودي از سمت اصفهان به داخل شهر سامان و... از نقاط حادثه خيز اين شهرستان است که حوادث و تصادفات زيادي در اين مناطق رخ مي دهد.

مسير دسترسي به روستاهای کاهکش به سامان از پرترددترين جاده هاي شهرستان سامان به شمار مي‌رود که پس از گذشت ساليان سال همچنان اندر خم تلاش مسئولان براي دست يافتن به شرايط مطلوب مانده است.

جاده‌هايي که سالانه تعداد قابل توجهي تصادفات را به دليل ديد کافي و پيچ هاي خطرناک داشته و هرچه که مي‌گذرد باوجود افزايش روزافزون کميت و کيفيت خودروها بر ميزان استرس مردم اين مناطق نيز افزوده مي‌شود.

چراکه ارتقاي کمي و کيفي خودروها نه تنها تناسبي با بهبود وضعيت جاده‌ها نداشته بلکه به مرور زمان ميزان فرسايش و نابودي جاده‌ها نيز افزايش يافته است که در اين ميان سرعت طرح‌ريزي، ثبت بودجه و رسيدن آن به اين مسير از سوي مسئولان نيز از عقب افتادگي خاصي حکايت دارد.

يکي از مطالبات مردمي در شهرستان سامان بر طرف کردن پيچ هاي خطرناک در جاده بين شهري سامان به روستاي کاهکش است، اين جاده به طول سه کيلومتر است و پيچ هاي خطرناکي در اين جاده وجود دارد، و ديد مناسبي از پيچ ها از فصل بهار تا پايان پاييز به دليل وجود شاخ و برگ درختان براي مسافرين، مردم و کشاورزان وجود ندارد.

مردم روستاي کاهکش خواستار لزوم عقب نشيني و حفظ حريم جاده روستاي کاهکش به سامان را دارند، چراکه در روزهاي تعطيل و تابستان تردد خودروها از اين مسير زياد است.

جاده روستاي کاهکش نه تنها جاده ارتباطي سامان به کاهکش و برعکس است بلکه مسير ارتباطي روستاي هاي اصفهان نيز هست و همين امر موحب انبوه تردد در اين مسير است و وجود پيچ هاي خطرناک و عرض کم و عدم ديد مناسب موجب رخ دادن تصادف در اين مسير است.

بايد با همکاري اداره راه و شهرسازي، جهاد کشاورزي و بخشداري مرکزي و ديگر دستگاه هاي اجرايي اقداماتي از قبيل شاخه بري، رفع نقاط حادثه خيز و افزايش حريم جاده صورت گيرد.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۰۰:۱۹

27 Dec 2019