۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳
کد مطلب : ۲۹۱۶۲
امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه:

زنده ماندن قدس باعث تجديد روحيه جوانان حزب الله لبنان و طراوت و شادابي جوانان فلسطيني خواهد بود

امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه گفت: زنده ماندن قدس عزيز باعث تجديد روحيه جوانان حزب الله لبنان، طراوت و شادابي جوانان فلسطيني خواهد بود و در ايران با وجود اختلافات و سليقه هاي سياسي متفاوت همه موظف به حمايت از فلسطين وجبهه مقاومت هستند.
زنده ماندن قدس باعث تجديد روحيه جوانان حزب الله لبنان و طراوت و شادابي جوانان فلسطيني خواهد بود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي کوهرنگ خبر، حجه الاسلام طباطبايي امام جمعه کوهرنگ در خطبه هاي نماز جمعه اين شهرستان گفت: روز قدس روز همه ملتها ي مسلمان و آزاده جهان براي آزادي قدس شريف و مردم مظلوم فلسطين و ريشه کن کردن غده سرطاني اسراييل غاصب است.

وي گفت: همه ي مردم در راهپيمايي روز قدس به خيابانها مي آيند و اظهار تنفر و انزجار خود را اعلام ميدارند.

حجه الاسلام طباطبايي افزود: روز قدس و موضوع اسرائيل، موضوعي فراتر از انقلاب اسلامي و حتي فراتر از انقلاب است در حالي که حضرت امام سال 1342پانزده سال قبل ازانقلاب اسرائيل رابه عنوان غده سرطاني براي جوامع معرفي نمودند.

خطيب نماز جمعه کوهرنگ بيان داشت: امام در طليعه انقلاب مسير خود را روشن کرد و براي همه دنيا آرمانهاي خود را در دفاع از قدس شريف قبله اول مسلمين جهان، محلي که براي همه اديان الهي قابل احترام است مطرح ساخت و اين افق روشن را در آينده انقلاب اسلامي ترسيم کرد و اين موضوع نبايد به دست فراموشي سپرده شود.

امام جمعه کوهرنگ در ادامه خاطر نشان کرد: آنچه در بحرين، سوريه و.... به وقوع مي پيوندد همه آنها حوادث تلخ براي جامعه بشري است که براي جامعه اسلامي اتفاق مي افتد، هيچکدام نبايد باعث به حاشيه کشيدن قدس عزيز و مردم مظلوم فلسطين شود.

وي تصريح کرد: زنده ماندن قدس عزيز باعث تجديد روحيه جوانان حزب الله لبنان، طراوت و شادابي جوانان فلسطيني خواهد بود و در ايران با وجود اختلافات و سليقه هاي سياسي متفاوت همه موظف به حمايت از فلسطين وجبهه مقاومت هستند.

طباطبايي گفت: ماه رمضان فتح الفتوح از هرروزگاري دست يافتني تراست که به خداي باطني خود دست پيدا کنيم.
 
انتهاي پيام1022ج / 610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۰۷:۰۳

8 Jan 2020