۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱
کد مطلب : ۳۸۹۸۲
امام جمعه سامان

سلاح دشمنی آمريکا با کشورهاي اسلامي پول و سرمايه است

امام جمعه سامان با بيان اينکه آمريکا اگر خود در صحنه وجود ندارد ولي خود براي تخريب کشورهاي اسلامي نقشه مي کشد، ابراز داشت: سلاح دشمني آمريکا با کشورهاي اسلامي پول و سرمايه است.
سلاح دشمنی آمريکا با کشورهاي اسلامي پول و سرمايه است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، حجت الاسلام و السلمين علي اصغر عقيلي در ابتداي خطبه اول نماز جمعه پس از سفارش خود و همه نماز گزاران به رعايت تقوي الهي، ضمن تبريک ميلاد حضرت علي عليه السلام، به بيان ويژگي هاي خاص ولادت ايشان پرداخت و اظهار داشت: اهل سنت در مورد ولادت امير المومنين کتب بسيار گران بهايي نوشته اند، چنانکه نوشته اند حضرت علي عليه السلام ولادتي داشتند که تا آن زمان وجود نداشت و ديگر هم با آن شرايط تکرار نخواهد شد.

عقيلي در ادامه به نام گذاري حضرت علي عليه السلام اشاره و بيان داشت: که نام حضرت علي عليه السلام هم تعيين شده از جانب حضرت حق تعالي بود.

وی به اهميت نهج البلاغه اشاره کرد و افزود: طبق گفته يکي از شارحين نهج البلاغه هر بار که نهج البلاغه را مطالعه کردم برداشت تازه اي از آن داشتم.

عقيلي تاکيد کرد: نهج البلاغه را در کتابخانه ها نگهداري نکنيم، آن را در زندگي عملي پياده کنيم.

امام جمعه سامان در ابتداي خطبه دوم به ارزش و فضيلت ماه رجب پرداخت گفت: علت نام گذاري اين ماه هم به اين دليل است که بخشش و عفران الهي در اين بر سر بندگان خود فرو مي ريزد.

امام جمعه سامان بيان داشت: خداوند در مقابل اندک کاري که ما براي او انجام مي دهيم به ما بيشترين ثواب را مي دهد، حتي اگر کسي براي خداوند کاري هم انجام نداده باشد خداوند از باب کرم و بخشش خود براي او رحمت خود را فرو مي ريزد.

به برکت انقلاب اسلامي فضاي کشور براي آزادي بيان کاملا فراهم است

حجت الاسلام عقيلي در ادامه به بيانات رهبر انقلاب اسلامي پرداخت و اذعان داشت: در مورد آزادي بيان که بعضي ها از روي بي انصافي مي گويند که نمي شود در کشور حرف زد، شرايطي که در کشور موجود است فضا را براي نقدهاي منصفانه کاملا فراهم کرده  کجاي ايران ديده ايد که نشود حرف زد؟

عقيلي در انتها به دشمني آمريکا با کشورهاي اسلامي و به ويژه ايران اشاره کرد و تصريح کرد: که آمريکا اگر خود در صحنه وجود ندارد ولي خود براي تخريب کشورهاي اسلامي نقشه مي کشد و پياده کردن نقشه را بر عهده کشورهاي عربي و اروپايي مي گذارد تا جايي که جوان خامي همچون بن سلمان هفته قبل با پرداخت هزينه اي گزاف از سازمان ملل بخواهد که نام او را از ليست کشورهاي تروريست خارج کند.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۵۱:۱۹

26 Dec 2019