۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۴
کد مطلب : ۱۶۷۴۲
روحانی در فرودگاه شهرکرد

امیدوارم در سه سال باقیمانده دولت طرح های نیمه تمام استان تعیین تکلیف نهایی شود

رییس جمهور ابراز امیدواری کرد تصمیماتی که در این سفر پر برکت اتخاذ و اجرایی خواهد شد، بتواند در توسعه و پیشرفت استان تاثیر گذار باشد.
امیدوارم در سه سال باقیمانده دولت طرح های نیمه تمام استان تعیین تکلیف نهایی شود
به گزارش خبرنگار اعزامی جهانبین نیوز در فرودگاه شهرکرد، رئیس جمهور در جمع خبرنگاران حاضر در فرودگاه شهرکرد، با ابراز خرسندی از سفر به استان چهارمحال و بختیاری گفت: بسیار خوشحالم خداوند این توفیق را به من و هیئت همراه داد که در آستانه اولین سالگرد شروع به کار دولت تدبیر و امید، به استان دلاور پرور و قهرمان چهارمحال و بختیاری سفری داشته باشیم. مردم غیور و عشایر استان را از نزدیک زیارت کرده، با نظرات مردم آشنا شویم و مطالبات را مرور کنیم. و طرح هایی را که برای سه سال آینده ی این دولت امکان پذیر است برای کل و یا حداقل برای بخش مهمی از آنها تصمیمات کاربردی گرفته شود.

دکتر روحانی افزود: امید است در جلساتی که با عشایر و روستاییان، روحانیون و سرمایه گذاران بخش صنعت، توسعه و سرمایه گذاری خواهیم داشت به نقطه نظرات آنها رسیدگی کنیم و انشالله مطالبی که در خور جلسات و دارای قابلیت اجرا برای دولت است، مطرح خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد تصمیماتی که در این سفر پر برکت اتخاذ و اجرایی خواهد شد، بتواند در توسعه و پیشرفت استان تاثیر گذار باشد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۱۶:۴۳

12 Feb 2020