۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵
کد مطلب : ۳۶۷۲۲
خطيب جمعه شهرکرد:

مبادا از برجام آمريکايي بيرون بياييم و به برجام اروپايي تن بدهيم

خطيب جمعه شهرکرد: ما بر اساس دستور اسلام بر معاهده خود مي مانيم ولي استقبال مي کنيم از اينکه از طرف آن ها به هم بخورد. مبادا مسئولين ما باز فريب بخورند، مبادا از چاله در بياييم و بيفتيم در چاه. مبادا از برجام آمريکايي بيرون بياييم و به برجام اروپايي تن بدهيم.
مبادا از برجام آمريکايي بيرون بياييم و به برجام اروپايي تن بدهيم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، محمد علي نکونام خطيب جمعه شهرکرد و نماينده ولي فقيه در استان در خطبه اول نماز جمعه شهرکرد مردم را به تقواي الهي دعوت کرد.

نکونام در خطبه دوم خود، به روز صادرات و برنامه ريزي و اهميت آمار که از ضرورتهاي کشور و جامعه در حال رشد است اشاره کرد و گفت: حتما بايد کشور يک آمار درست و يک شناخت درست از موقعيت خودش داشته باشد. مسئله صادرات، اقتصاد مقاومتي و جوانبي که در مسئله صادرات مطرح است، مسئله مهمي است.


خطيب جمعه شهرکرد به وضع مردم ميانمار و يمن و ستمي که استکبار جهاني و آل سعود خائن وارد مي کند اشاره کرد: هم ميانمار اين روزها به کمک ما نيازمند است و هم کشور يمن. ستادهاي کشوري و ستادهاي استاني هم شکل گرفته اند، رهبري هم کمک خوبي کردند به اين موضوع، ما هم وظيفه داريم چه دولتمردان ما چه مردم ما کمک بکنند. البته کمک هاي نقدي بهتر است.


نکونام اذعان داشت: آغاز ماه صفر و در آستانه اربعين آقا امام حسين(ع) هستيم، اربعين به عنوان يک عرصه مهم اتحاد مسلمين بدل شده است. به فضل الهي ميليون ها جمعيت از سراسر جهان جمع مي شوند. کشور ايران هم از نظر حضور و هم از نظر کمک خيلي خوب وارد شده است. انشاء الله در آينده مطالب بيشتري بيان خواهد شد.


نماينده ولي فقيه در استان در ادامه در خصوص سالروز شهادت مظلومانه فرزند ارشد و فاضل و مبارز امام راحل(ره) گفت: هنوز هم درست حقيقت ماجرا در مورد اين شهيد مظلوم روشن نشده است. کينه از دشمن به دل داشتن کمک مي کند دشمن را بهتر بشناسيم.


وي ابراز داشت: ۵۳ سال از افشاگري امام راحل در مورد کاپيتولاسيون مي گذرد اما اينها همچنان به غلط فکر ميکنند بايد بر جهان سلطه داشته باشند. برخي القاء مي کنند اگر برجام به هم بخورد، احتمال جنگ وجود دارد، اما مردم هيچگاه اين را باور نکردند. سايه جنگ را اقتدار دروني، حضور مردم، اقتدار دفاعي و انسجام کشور برداشته. آنها قانع نيستند به اينکه رشد علمي ما متوقف شود، يا هسته اي ما متوقف شود، آنها در مقام محو انقلاب و نظام جمهوري اسلامي و محو مردم ايران از صفحه تاريخ هستند.


خطيب جمعه شهرکرد در پايان اظهار داشت: ما بر اساس دستور اسلام بر معاهده خود مي مانيم ولي استقبال مي کنيم از اينکه از طرف آن ها به هم بخورد. مبادا مسئولين ما باز فريب بخورند، مبادا از چاله در بياييم و بيفتيم در چاه. مبادا از برجام آمريکايي بيرون بياييم و به برجام اروپايي تن بدهيم.



انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۱:۲۹:۴۶

12 Jan 2020