۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۴
کد مطلب : ۱۷۲۸۲
حجت الاسلام حسين نژاديان:

انتقاد به دولتهاي گذشته اغراق آميز نباشد/مسئله فتنه از خطوط قرمز نظام است

خطيب نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در ديداراخير با هيئت دولت اظهار داشت: انتقاد نسبت به دولتهاي گذشته نبايد اغراق آميز باشد.
انتقاد به دولتهاي گذشته اغراق آميز نباشد/مسئله فتنه از خطوط قرمز نظام است
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام غلامعلي حسين نژاديان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با توصيه نمازگزاران به تقواي الهي گفت:خط مقدم ايران با اسرائيل لبنان، غزه و در آينده کرانه باختري و سوريه است.

وي با اشاره به اين که اسرائیل غاصب در حملات خود به غزه قصد نابودي نيروي مقاومت را داشت افزود: خوشبختانه غزه با تمام کمک هايي که صورت گرفت شکست تلخي را بر اسرائيل تحميل کرد.

حسين نژاديان با اشاره به اين که در دوران دفاع مقدس تمام دولت هاي شرق و غرب جهت نابودي ايران دست به دست هم داده بودند تصريح کرد: پذيرفتن شرايط ما از جانب آمريکا و کشورهاي غربي به معناي حل شدن تمام مشکلات نيست.

وي با اشاره به فرمايشات مفام معظم رهبري افزود: مسئله فتنه از خطوط قرمز است که برخورد با اين موضوع شوخي بردار نيست.

حسين نژايان در بخشي ديگر از خطبه ها به فرمايشات مقام معظم رهبري در ديدار با هيئت دولت اشاره کرد وگفت: انتقادهاي منصفانه دشمني نيست بلکه کمک به دولت است .

خطيب نماز جمعه شهر بروجن تاکيد کرد:موضع گيري هاي دولت در يک سال گذشته نسبت به فلسطين وسوريه به نفع نظام است.

حجت الاسلام حسين نژاديان با بيان اين که حجاج ايران بايد سفيران امين نظام مقدس اسلامي باشند تاکيد کرد:حجاج ايراني بايد مساله صبر و وحدت، دشمن شناسي، خطر انحراف و مسائل فلسطين را در بين مسلمانان جهان بدون حاشيه سازي مطرح کنند.

وي با اشاره به هشتم شهريور ماه سال روز مبارزه با تروريسم، شهادت مظلومانه شهيدان رجايي و باهنر به دست منافقان تصريح کرد: چهره کريه و زشت دشمنان ما سياه است و هيچ زماني نمي توانند از اين عملکرد رها شوند.

حسين نژاديان به روز ۱۰ شهريور ماه روز تجليل از امام زادگان و بقاع متبرکه اشاره کرد و گفت:مسئولان ذي ربط بايد مسائل رفاهي، تفريحي و فرهنگي را در امام زادگان استان ساماندهي کنند.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۱۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۱:۳۹

5 Jan 2020