۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶
کد مطلب : ۱۷۷۳۱
فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) خبر داد

اجرای 561 ویزه برنامه دفاع مقدس در استان/ عملیات والفجر 4 در شهرکرد بازسازی می‎شود

561 ویژه برنامه دفاع مقدس در استان اجرا می‏‌شود که از این تعداد، 458 برنامه درون سازمانی و 102 برنامه برون سازمانی است.
اجرای 561 ویزه برنامه دفاع مقدس در استان/ عملیات والفجر 4 در شهرکرد بازسازی می‎شود
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برین، سردار رضا محمدسلیمانی، فرمانده سپاه استان در نشست خبری خود با خبرنگاران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در جنگ تحمیلی ما به باورهای واقعی و تحول روحی و معنوی رسیدیم و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری جنگ برای ما یک گنج بود.

وی بر ضرورت تشریح همه زوایای هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: ما باید بکوشیم تا با بسترسازی لازم ارزش‌ها و باروهای عمیق این دوران را به ویژه به سل جوان منتقل کنیم.

سردار محمدسلیمانی از اجرای 561 برنامه ویژه دفاع مقدس در استان خبر داد و افزود: از این تعداد 458 برنامه درون سازمانی و 102 برنامه برون سازمانی است.

فرمانده سپاه استان ادامه داد: رژه نیروهای مسلح که یکی از مهمترین برنامه‌های این هفته است و  50 گردان در این رژه شرکت دارند و از ساعت 8 صبح در محل چهارراه استانداری اجرا می‎شود.

محمدسلیمانی، نمایشگاه بزرگ مطلع عشق را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای هفته دفاع مقدس اعلام کرد و گفت: در این نمایشگاه عملیات والفجر 4 بازسازی می‌‏شود.

وی ادامه داد: همچنین در نمایشگاه مطلع عشق سلاح های جدید و مدرن، سبک زندگی دینی، جنگ نرم و سرد به شکل ماکت‌هایی به نمایشگاه گذاشته می‏‌شود.

فرمانده سپاه استان با بیان اینکه 60 غرفه در این نمایشگاه برپا می‎شود، افزد: این نمایشگاه به دو قسمت تقسیم شده که یک بخش آن مربوط به امور سخت‎افزاری از جمله نمایش سلاح‌ها، موشک‎ها است و بخش نرم‎افزاری آن نیز شامل دجال‌واره، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، سبک زندگی دینی و بررسی نقش قومیت‌ها در دفاع مقدس است.

سردار محمدسلیمانی، انقلاب اسلامی را منشا حرکت‌های ضداستکباری جهان دانست و تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی و به دنبال آن هشت سال دفاع مقدس به همه ملت‌های جهان نشان داد که می‎توان در برابر مستکبران ایستاد و پیروز شد و ایران اسلامی امروز به الگوی والایی برای ملت‌های آزادی‌خواه جهان تبدیل شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۴۴:۰۷

30 Dec 2019