۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹
کد مطلب : ۲۳۷۶۱
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری خواستار شد:

رفع مشکل روستای شیخ شبان و پروژه سد خرسان 3

نماینده ولی فقیه در چهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهرکرد رفع مشکلات روستای شیخ شبان با سازمان حفاظت محیط زیست و تسریع در پروژه سد خرسان 3 را از معاون رییس جمهوری خواستار شد.
رفع مشکل روستای شیخ شبان و پروژه سد خرسان 3
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز حجت‎الاسلام محمدعلی نکونام در دیدار دکتر معصومه ابتکار، معاون رییس جمهور و رییس حفاظت محیط زیست کشور با وی، استان چهارمحال و بختیاری را دارای ظرفیت ها و قابلیتهای زیادی دانست که نیازمند نگاه ویژه مجموعه محیط زیست کشور است.

وی حل مشکلات کشور را نیازمند یک نگاه جهادی و مدیریت جهادی دانست و گفت: با یک مدیریت جهادی قطعاً تحولی اساسی عظیم در عرصه‎های زندگی مردم، معاش، اقتصاد و اشتغال و امثال آن در چهارمحال و بختیاری به وجود خواهد آمد.


امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: در کشور ثروت عظیمی وجود دارد که باید مدیریت بهره‎وری از این ثرورت و به کار گرفتن آن به دور از مسائل حاشیه ای و سیاسی زمینه استفاده همه مردم فراهم شود.

وی گفت: عقلانیت، تدبیر عالمانه حرکت کردن از اصولی است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد اما چنانچه با مدیریت جهادی نشات گرفته از یک عرق تمام عیار دینی و مسئولیت الهی توأم باشد مسیر برای حرکت هموارتر خواهد شد.

نکونام با تشریح مشکلات روستای نشین شیخ شبان که دارای سه هزار نفر جمعیت است گفت: زمینهای کشاورزی و برخی کوچه ها و خانه های این روستا در محدوده اراضی حفاظت شده قرار گرفته و برای ساکنان این روستا مشکلاتی ایجاد شده است.
امام جمعه شهرکرد رفع مشکلات و اختلاف مردم روستای شیخ شبان شهرستان بن با سازمان حفاظت محیط زیست را از معاون رییس جمهوری و رییس این سازمان خواستارشد.

نماینده ولی فقیه در استان در خصوص پروژه سد خرسان ۳ نیز گفت: احداث سد یک برای کشور علاوه بر ذخیره آب و مسئله انرژی یک سرمایه گذاری است که بایددر جاهای که به محیط زیست ضرر نمی زند، اجرا شود.

وی اظهار کرد: اجرای شدن این سد مدتهاست که معطل مانده و به طور مکرر بین مردم و مسوولان کارگاه درگیری وجود دارد که باید در اجرای این طرحها تعدیل و اعتدال حاکم شود.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۵۳:۲۷

30 Dec 2019