۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۹
کد مطلب : ۲۹۷۰۱
در چهارماهه نخست سال ۹۵؛

بررسی ۱۰۰ کارگاه تولیدی صنایع تبدیلی کشاورزی در چهارمحال و بختیاری

مدير صنايع كشاورزي سازمان جهاد كشاورزي چهارمحال و بختیاری گفت: در چهار ماهه نخست امسال بيش از يك صد كارگاه توليدي صنايع تبديلي كشاورزي در چهارمحال و بختیاری مورد بررسی قرار گرفت و از این تعداد واحد صنعتی ۵۲ واحد بالای ۵۰ درصد، ۱۲ واحد زیر ۵۰ درصد و ۳۵واحد تعطیل بوده است.
بررسی ۱۰۰ کارگاه تولیدی صنایع تبدیلی کشاورزی در چهارمحال و بختیاری
مهندس طهمورث فتاحي مدير صنايع كشاورزي سازمان جهاد كشاورزي چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: در چهار ماهه نخست امسال بيش از يك صد كارگاه توليدي صنايع تبديلي كشاورزي در چهارمحال و بختیاری مورد بررسی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه از این تعداد واحد صنعتی ۵۲ واحد بالای ۵۰ درصد، ۱۲ واحد زیر ۵۰ درصد و ۳۵واحد تعطیل بوده است ادامه داد: فعال‌سازی ۳۵ واحد تولیدی تعطیل و نیمه‌فعال چهارمحال و بختیاری ۲۲۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

فتاحي اضافه کرد: در بررسي واحدهاي نيمه‌تمام و درحال ساخت و ساز ۱۲ واحد تولیدی بالای ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته كه برای تکمیل و بهره‌برداري به ۳۶ میلیارد ریال تسهیلات نیاز است و با راه‌اندازی این واحدها زمینه اشتغال ۳۲۰ فراهم می‌شود.

مدير صنايع كشاورزي چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در چهار ماه نخست امسال دو واحد تولیدی در چهارمحال و بختیاری با ۴۵ نفر اشتغال‌زایی فعال شده است.

وی با اشاره به اینکه واحدهاي توليدي صنايع كشاورزي چهارمحال وبختياري در زمینه تولید، لبنیات، خوراك دام، طيور وآبزيان، ترشیجات، بسته‌بندي وفراوري قارچ خوراكي، سردخانه، فراوري ميوه و خشكبار و... فعالیت می‌کند.

فتاحی راه‌اندازی دوباره واحدهای تولیدی تعطیل و استفاده از ظرفیت کامل واحدهای تولیدی نیمه‌تمام از اولویت‌های مسئولان سازمان جهاد كشاورزي چهارمحال و بختیاری در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام وعمل است می‌شود.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۱۱:۳۸

8 Feb 2020