۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹
کد مطلب : ۳۲۷۶۱
فرماندار سامان:

طرح جمع آوري فاضلاب روستايي چم زين با اجراي سيستم پکيج انجام مي شود

فرماندار شهرستان سامان از خريد پكيج مورد نياز شبكه جمع آوري و تصفيه فاضلاب روستاي چمزين به 3 ميليارد ريال در شهرستان سامان خبر داد.
طرح جمع آوري فاضلاب روستايي چم زين با اجراي سيستم پکيج انجام مي شود
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سامان ما، سعيد صالحي اردلي در جلسه توسعه شبکه فاضلاب آبفاي روستايي با مديرکل آبفاي روستاي و دهياران و بخشدارهاي شهرستان سامان با بيان اينکه یکی از برنامه هاي محوري و سياست هاي دولت در استان حفاظت کيفي زاينده رود است، اظهار داشت: يکي از اقدامات مهم در شهرستان براي افزايش حفاظت کيفي زاينده رود جمع آوري آب هاي سطحي و جاري در روستا هاي حاشيه زاينده رود است.

صالحي با بيان اينکه در جهت توسعه شبکه فاضلاب آبفاي روستايي در حاشيه زاينده رود به صورت مشارکت هاي مردمي چهار روستاي شهرستان در بخش هاي مرکزي و زاينده رود انجام مي شود، بيان داشت: اين طرح در روستاهاي چم زين و چلوان در بخش مرکزي و قراقوش و گرمدره در بخش زاينده رود اجرايي مي شود.

صالحي با بيان اينکه طرح جمع آوري و تصفيه فاضلاب روستايي از طريق اجراي سيستم پکيج در روستاي چم زين انجام مي شود، ابراز کرد: اين سيستم به صورت پايلوت در شهرستان با مشاركت روستائيان اجرا مي شود.

وي افزود: در اين طرح اجراي شبكه جمع آوري و تصفيه فاضلاب روستاي چمزين به عهده مردم و خريداري و نصب پكيج تصفيه آن به عهده شركت آب و فاضلاب روستايي چهارمحال و بختياري است.

صالحي افزود: اعتبار مورد نياز براي خريد پكيج شبكه جمع آوري و تصفيه فاضلاب روستاي چمزين بالغ بر سه ميليارد ريال است.

وي اضافه كرد: در صورت كسب موفقيت هاي لازم در اين زمينه اين طرح در روستاي هاي شهرستان و استان به اجرا و نصب شبكه جمع آوري و تصفيه فاضلاب روستاهاي انجام مي شود.

صالحي با بيان اينکه در اجراي شبکه هاي جمع آوري و تصفيه فاضلاب هاي روستا ها بايد همه باهم همکاري داشته باشند و مشارکت هاي مردمي را دنبال کنيم.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۲۳:۴۸

2 Jan 2020