۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳
کد مطلب : ۳۳۰۲۱
رئيس کانون بسيج فرهنگيان کشور:

تحريف اصول انقلاب و خط امام (ره) و رهبري مهم ترين تهديد برای انقلاب اسلامي است

رئيس کانون بسيج فرهنگيان کشور با بيان اينکه اسلام اساس انقلاب اسلامي است، ابراز کرد: مهم ترين خطر جدي که انقلاب اسلام را تهديد مي کند تحريف اصول انقلاب و خط امام (ره) و رهبري است.
تحريف اصول انقلاب و خط امام (ره) و رهبري مهم ترين تهديد برای انقلاب اسلامي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سامان ما، رمضانيان رئيس کانون بسيج فرهنگيان کشور در جمع فرهنگيان و دانش آموزان شهر سامان با بيان اينکه بعد از ۳۸ از پيروزي انقلاب اسلامي در حال حاضر مخاطرات جدي از درون انقلاب اسلامي را تهديد مي کند، اظهار داشت: ازجمله عواملي که انقلاب اسلامي را که اساس آن بر پايه اسلام است را تهديد مي کند تحريف اصول انقلاب و خط امام است.

وي با بيان اينکه جشن هاي شکل گيري انقلاب فرصت خوبي است که جوانان و نوجوانان جامعه اين انقلاب ۳۸ ساله را بهتر بشناسند، بيان داشت: به فلسفه انقلاب و پيروزي انقلاب توجه شود و ذهنيت نسل جوان با پاسخگوي به جوانان بايد شکل بگيرد.

رمضانيان با تاکيد بر اينکه با شکل گيري انقلاب افرادي در داخل و خارج وجود دارند که مي خواهند انقلاب را از مسير خود منحرف کنند، عنوان کرد: اين افراد سعي بر اين دارند که سرنوشت انقلاب را به شکست و ناکامي پيش ببرند.

در دوران قبل از انقلاب عقب ماندگي در همه حوزه در کشور وجود داشت

وي با اشاره به اينکه در قبل از انقلاب کشور ما در منجلاب قرار داده شده بود و يک کشور وابسته محض بود، عنوان کرد: عقب ماندگي مطلق علمي، فناوري، اقتصادي و سياسي در کشور وجود داشت.

رئيس کانون بسيج فرهنگيان کشور با اشاره به اينکه براي کشور ايران در دوران قبل از انقلاب هيچ گونه ارزشي قائل نبودن و ايران تنها يک نگهبان براي کشور هاي ديگر بود که شوري بر نظام سرمايه گذاري غرب در منطقه هيچ گونه ضربه وارد نکند، تصريح کرد: در آن زمان صادرات نفت چهار برابرهم اکنون بود با توجه بر کم بودن جمعيت نسبت به الان فقر و تهي دستي در جامعه بسيار زياد بود.

تحليل هاي غلط موجب انحراف مسير هاي انقلاب است

رمضانيان با بيان اينکه انقلاب اسلامي با همه عظمت و اقتدار متاسفانه در بخش هاي زيادي توفيق چنداني به دست نياورده است، تاکيد کرد: ضعف و سوءمديريت کشور و دشمني و شيطنت دشمنان کشور موجب شده است که تحليل هاي غلط موجب انحراف مسير انقلاب شود.

وي افزود: هر کجا به دستورات اسلام در حوزه مديريت توجه شده پيشرفت هاي زيادي را شاهد بوديم و هر کجا کم کاري در دستورات اسلامي را داشته ايم در آن زمينه تنزل نيز براي کشور پيش آمده است.

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۱:۱۹

30 Dec 2019