۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶
کد مطلب : ۳۹۰۶۱
استاندار چهارمحال و بختیاری:

مدیران مایحتاج‌شان را از تولیدات داخل استان تهیه کنند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری موظفند علاوه بر "حمایت از کالای ایرانی" نسبت به تهیه نیازهای خود از محصولات تولید درون استان اقدام کنند.
مدیران مایحتاج‌شان را از تولیدات داخل استان تهیه کنند
به گزارش جهانبین نیوز؛ اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نخستین ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی چهارمحال و بختیاری در سال 97 به نام‌گذاری این سال با عنوان "حمایت از کالای ایرانی" از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اظهار کرد: کلیه طرح‌ها و پروژه‌های ملی و استانی با اقتصاد مقاومتی در ارتباط است.

وی افزود: به همین منظور امسال تمامی فرمانداران و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری موظفند چهار موضوع مرتبط با تعداد طرح ها، اشتغالزایی، تسهیلات مورد نیاز و میزان مشارکت این طرح ها را در نقاط مختلف استان مشخص کنند.

عباسی تصریح کرد: برنامه سه ساله دولت برای نوسازی ۱۴۰ هزار دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین با عمر بالای ۲۰ سال ناوگان حمل و نقل عمومی کشور اقدام بسیار مهمی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی محسوب می شود.

وی بیان داشت: در این طرح ۵۰ درصد هزینه خودرو جدید را دولت می پردازد و تامین بقیه آن از طریق ۲۰ درصد آورده متقاضی و پرداخت تسهیلات بانکی محقق می شود.

با مدیرانی که لوازم مورد نیازشان را از خارج از استان تهیه کنند برخورد می‌شود

استاندار چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: حمایت از کالای ایرانی در مرحله های مختلف تولید تا فروش بایستی مورد توجه جدی مسئولان دستگاه های اجرایی در سطح ملی و استانی باشد.

وی عنوان داشت: حمایت از مراحل مختلف سرمایه گذاری در بخش های مختلف نقش مهمی در "حمایت از کالای ایرانی" دارد.

عباسی یادآور شد: تمامی دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری موظفند علاوه بر "حمایت از کالای ایرانی" نسبت به تهیه نیازهای خود از محصولات تولید درون استان اقدام کنند.

نباید به هیچ بهانه ای از خرید محصولات تولید درون استان گذر کرد

وی ادامه داد: نباید به هیچ بهانه ای از خرید محصولات تولید درون استان گذر کرد و در صورت مشاهده کوتاهی های احتمالی در این خصوص با مدیر مربوطه به شدت برخورد می شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: حمایت از بخش خصوصی، احیای واحدهای تولیدی تعطیل، به ظرفیت کامل رساندن کارخانه های نیمه فعال، ایجاد رونق اقتصادی، تسهیل و رفع موانع تولید مورد توجه مسئولان دستگاه های اجرایی مرتبط در استان باشد.

وی یادآور شد: "حمایت از کالای ایرانی"، خرید محصولات تولید درون استان، جذب به موقع اعتبارت و تسریع در روند واگذاری پروژه های دولتی به بخش خصوصی در ارزیابی عملکرد امسال مدیران کل دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری لحاظ می گردد.

عباسی در بخش دیگری از سخنان خود به افزایش ۲۰۶ درصدی ضریب اسکان مسافران ورودی به چهارمحال و بختیاری در نوروز امسال اشاره و عنوان کرد: به همین منظور بایستی مکان های دولتی بدون استفاده در مناطق روستایی استان شناسایی و نسبت به طراحی اقامتگاه های گردشگری در آنان با همکاری بخش خصوصی اقدام شود.

وی اظهار داشت: مسئولان دستگاه های اجرایی عضو ستاد تسهیلات سفرهای چهارمحال و بختیاری از هم اینک برای پذیرش مطلوب و خدمات رسانی شایسته به مسافران و گردشگران ورودی به استان در تابستان، زمستان و نوروز سال آینده اقدام کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: حمایت از شرکت های دانش بنیان در سال "حمایت از کالای ایرانی" مورد توجه باشد.

وی گفت: تجاری سازی محصول تولیدی شرکت های دانش بنیان و بازاریابی برای این تولیدات در دستور کار مسئولان مرتبط قرار گیرد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۱۶:۰۲

29 Dec 2019