۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷
کد مطلب : ۳۷۲۶۱
در چهارمحال و بختياري:

اشتغال سالانه بيش از 600 نفر در شرکت هاي پارکي و فناور

رئيس پارک علم و فناوري چهارمحال و بختياري گفت: 74 شرکت پارکي و فنآور در استان چهارمحال و بختياري داريم که سالانه 646 نفر اشتغال زايي مستقيم را به همراه دارد.
اشتغال سالانه بيش از  600 نفر در شرکت هاي پارکي و فناور
به گزارش جهانبین نیوز؛ دکتر اسماعيل پيرعلي رئيس پارک علم و فناوري چهارمحال و بختياري در گفت‌وگو با خبرنگار بام ايران خبر؛ اظهار کرد: از سال ۹۲ تاکنون دو ميليارد تومان تسهيلات به شرکت هاي دانش بنيان و هسته هاي فناوري رشد داده شده است.

وي با اشاره به اينکه ۱۲۰ واحد در پارک علم و فناوري چهارمحال و بختياري وجود دارد خاطرنشان کرد: از اين مجموع ۴۶ واحد در بخش فناوري و ۷۴ واحد در بخش شرکت دانش بنيان مي‌باشند.

رئيس پارک علم و فناوري چهارمحال و بختياري تصريح کرد: گردش مالي سالانه شرکت‌هاي پارک علم و فناوري و مراکز رشد در اين استان ۷۳ ميليارد تومان است.

پيرعلي اذعان داشت: طي پنج سال گذشته تاکنون ۱/۵ ميليارد تومان تسهيلات قرض الحسنه به شرکت‌هاي دانش بنيان و ۵۰۰ ميليون تومان به هسته هاي فناوري اعطا شده است.

وي با اشاره به برنامه هاي هفته پژوهش اذعان داشت: امسال نمايشگاه فن بازار به مناسبت هفته پژوهش توسط بخش خصوصي برگزار خواهد شد.

پيرعلي افزود: آيين افتتاحيه نمايشگاه هفته پژوهش روز چهارم آذر و اختتاميه دهم آذرماه در فرهنگسراي شهرکرد برگزار می‌شود.

وي يادآور شد: در اين نمايشگاه ۲۲ غرفه به شرکت‌هاي دانش بنيان مستقر در پارک علم و فناوري و ۲۲ غرفه به ديگر دستگاه‌هاي اجرايي و مراکز پژوهشي اختصاص پيدا کرده است.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۱:۰۸

30 Dec 2019