۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
کد مطلب : ۳۲۶۷۱
خطيب نماز جمعه بروجن:

توسعه زندگي غربي فرهنگ انقلابي را تضعيف مي کند/مقايسه چهره آيت الله هاشمي با اميرکبير، ظلم به ايشان است

خطيب نماز جمعه بروجن گفت: صحيح نيست چهره يک عالم ديني، انقلابي و مجاهد همچون هاشمي که حول محور انجام تکليف ديني حرکت مي کرد با برخي از شخصيت ها مانند اميرکبير مقايسه شود؛ ظلم به نظر مي رسد و شان ايشان از اين مقايسه اجل است.
توسعه زندگي غربي فرهنگ انقلابي را تضعيف مي کند/مقايسه چهره آيت الله هاشمي با اميرکبير، ظلم به ايشان است
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام دکتر رضا سعادت فر در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به اين که طبيعت جهانخواران تجاوز، تصرف و پنجه انداختن است، اظهار داشت: بايد به گونه اي به وظايف خود عمل کنيم تا دشمن احساس کند که نمي تواند نفوذ کند.

حجت الاسلام سعادت فر با بيان اين که يکي از ابزارهاي نفوذ دشمن رسانه است، گفت: بازي، فيلم، فضاهاي مجازي و شبکه هاي اجتماعي ميدان دشمن براي نفوذ است.

رسانه، صحنه جنگ نابرابر است

وي با بيان اين که مخالف تکنولوژي نيستيم و با تاکيد بر اين که بايد نسبت به رسانه بصيرت داشته باشيم، گفت: رسانه صحنه جنگ نابرابر است؛ محيط سالم و همراه با صلح و آرامش نيست.

خطيب نمازجمعه بروجن با اذعان به اين که فضاي مجازي حس زيبا گرايي انسان را منحرف مي کند، گفت: فضاي مجازي کاربران خود را به مسيري مي کشاند که به جاي ديدن زيبايي هاي خالق به ديدن زيبايي هاي مخلوق از راه حرام اکتفا کند.

وي گفت: در فضاي مجازي با تبليغات جذاب، دکوراسيون هاي زيبا، چشم نواز و آرايش هاي تند در بازيگران سرشناس حداکثر استفاده را مي برنند تا در ذهن مخاطب نفوذ کنند.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: ثمره تبليغات جذاب در فضاي مجازي مقدمه اي براي ترويج خوارک، پوشاک، سبک زندگي غربي و فارغ شدن از سبک زندگي اسلامي مي شود.

سعادت فر بيان کرد: به دنبال اين تبليغات مشاهده مي شود جامعه اسلامي ايران رتبه هفتم مصرف لوازم آرايشي و سومين رتبه خريد اين لوازم را در دنيا پيدا مي کند.

توسعه زندگي غربي فرهنگ انقلابي را تضعيف مي کند

خطيب نماز جمعه بروجن با بيان اين که توسعه زندگي غربي سبب مي شود تمام جوامع به فرهنگ استفاده از محصولات آنها عادت کنند، تصريح کرد: فرهنگ ديني، انقلابي و اسلامي ما نيز در کنار اين تبليغات و فرهنگ تضعيف مي شود.

وي در بخش ديگري از خطبه ها با اشاره به اين که سکوت در مقابل حق يا زاويه پيدا کردن با حق به معناي باطل مي شود، گفت: راحت طلبي در فرهنگ ديني ما جايگاهي ندارد؛ زاويه داشتن با حق، سقوط در مقابل تخريب هاي دشمنان و عدم حمايت از ارزشهاي انقلاب عين راه باطل است.

حجت الاسلام سعادت فر با اشاره به در گذشت آيت الله هاشمي رفسنجاني، گفت: نقش کم نظير هاشمي در دوران مبارزه با ستم شاهي که به تعبير مقام معظم رهبري از رنج ديدگان اين راه بودند بر کسي پشيده نيست؛ انقلاب ما مديون مجاهدت هاي افراد بزرگي همچون هشمي است.

وي با اشاره به نقش هاشمي در تثبيت انقلاب اسلامي، گفت: برخوردهاي قاطع با تروريست ها و تجزيه طلب ها تا مساله فرماندهي جنگ در دوران دفاع مقدس و مساله سازندگي بر هيچ انسان منصفي پوشيده نيست.

مقايسه چهره آيت الله هاشمي با اميرکبير، ظلم به ايشان است

خطيب نماز جمعه بروجن ادامه داد: حضور هوشمندانه مردم و پيام مقام معظم رهبري که حقيقتا باعث شد جمعيت حدود ۳۰۰ هزار نفر در مراسم تشييع اين شخصيت بزرگوار شرکت کنند نشان داد مردم ما سوابق و خدمات چهره هاي انقلابي را فراموش نمي کنند.

سعادت فر گفت: هوشياري مردم نشان داد ضد انقلاب فرصت و جرات پيدا نکند که چهره هاي انقلابي همچون هاشمي را به نفع خود مصادره کند.

حجت الاسلام سعادت فر ضمن بيان اين که خانواده مرحوم هاشمي با هوشياري نقش مهمي در ايجاد وحدت و دشمن شکني ايفا کردند، گفت: صحيح نيست چهره يک عالم ديني، انقلابي و مجاهد همچون هاشمي که حول محور انجام تکليف ديني حرکت مي کرد با برخي از شخصيت ها مانند اميرکبير مقايسه شود؛ ظلم به نظر مي رسد و شان ايشان از اين مقايسه اجل است.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۳۱:۳۷

26 Dec 2019