۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
کد مطلب : ۳۵۳۷۱

هفته عفاف و حجاب فرصتي مناسب براي آشنايي جوانان با فرهنگ پيشينيان است

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سامان با بيان اينکه هفته عفاف و حجاب فرصتي مناسب براي آشنايي جوانان با فرهنگ پيشينيان است، ابراز کرد: مردم غيرتمند کشور اسلامي همواره حامي عفاف و حجاب بوده و خواهند بود.
هفته عفاف و حجاب فرصتي مناسب براي آشنايي جوانان با فرهنگ پيشينيان است
به گزارش جهانبین نیوز، مهرداد رحيمي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سامان در گفتگو با خبرنگار سامان ما، با بيان اينکه هفته عفاف و حجاب که به مناسبت سالروز واقعه حمله عمال رژيم طاغوت به معترضين کشف حجاب در مسجد گوهرشاد نامگذاري شده است، اظهار داشت: اين هفته فرصت مناسبي است تا جوانان ما با فرهنگ پيشينيان خود اشنا شوند مردم غيرتمند کشور اسلامي همواره حامي عفاف و حجاب بوده و خواهند بود.

رحيمي افزود: تعدادي معدود هنجارشکن و غافل همواره درصدد ترويج فرهنگ غربي در کشور هستند.

وي با بيان اينکه حجاب و عفاف به عنوان دو ارزش در جامعه بشري و بويژه جوامع اسلامي مطرح است، اذعان داشت: همواره اين دو واژه در کنار هم به کار برده مي‌شوند.

رحيمي با بيان اينکه اگر در جامعه زنان با حجاب باشند، هم مردان از نظر طهارت روح و جسم سالم مي‌مانند و هم در جامعه، سلامت خانوادگي حفظ خواهد شد، عنوان کرد: محيط خانواده تحت تاثير خودنمايي‌‌هاي عده‌اي از زنان بدحجاب و بي‌حجاب قرار نمي‌گيرد و هم مراکز اجتماعي مثل اداره‌ها و بيمارستان‌ها و... در کمال سلامت رفتاري خواهند بود و بزهکاري‌هاي اجتماعي به حداقل خواهد رسيد.

مهرداد رحيمي با بيان اينکه ترويج فرهنگ عفاف و حجاب و تبيين آن نقش بسزايي در تخکيم خانواده و سلامت جامعه دارد، عنوان کرد: بر اين اساس در اين هفته برنامه هاي متعددي توسط پايگاههاي مقاومت بسيج در حال اجراست که مهمترين انها عبارتند از پرداختن به موضوع عفاف و ححاب در کليه نشست ها و برنامه محوري، همايش عفاف و حجاب در شهرستان سامان است.

وي تصريح کرد: همايش عفاف و حجاب روز پنجشنبه در مجموعه تاريخي و تفريحي پل زمانخان برگزار مي شود که که از تمامي مردم ولايت مدار دعوت مي شود در اين همايش شرکت کنند .

انتهاي پيام1026ج /۶۰۱س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۹:۰۳

9 Jan 2020