۰
plusresetminus
حجت الاسلام نکونام گفت: مذاکره کنندگان با مردم شفاف باشند و بدانند که پنهان کاری آنان، بین مردم تردید ایجاد میکند.
طرف ما در مذاکرات به هیچ وجه قابل اعتماد نیست / مذاکره کنندگان ما حساسیت لازم را به خرج دهند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در خطبه های این هفته نمازجمعه شهرکرد بر لزوم حفظ عزت مسلمین در برابر دشمنان تاکید کرده و با اشاره به روایات اسلامی از مومنان خواستند که با دشمنان اسلام و مسلمین آنچنان رفتار کنند که دشمنان از ترس و عظمت جامعه اسلامی سر جای خود نشسته و جرات تعدی به مسلمانان نداشته باشند.

امام جمعه شهرکرد در ادامه خطبه های نماز سیاسی عبادی جمعه به نشانه های مومنان اشاره نموده و گفت: از نشانه های مومنان شکرگزاری به وجوه مختلف در برابر نعمات الهی است.

ایشان گفتند: مومن کسی است که بداند اولا هر آنچه دارد از خداست. دوم آنکه مومن میان نعمت و نقمت فرق قائل است و نعمات الهی را به نقمت تبدیل نمی کند. و سوم آنکه مومن، شکر نعمات الهی را به صورت عملی به جا می آورد.

نکونام به ۵ آذر؛ سالروز واقعه شکست آمریکا در صحرای طبس اشاره کرد و این واقعه از تاییدات مخصوص پروردگار در حمایت از انقلاب اسلامی دانست و با شبیه دانستن این واقعه و واقعه سنگباران کردن اصحاب فیل توسط پرندگان الهی، آمریکا را طرف مفتضح و شکست خورده ای دانست که با عذاب الهیِ طوفان شن شکست خورد و به حول و قوه الهی این تاییدات الهی همواره در انقلاب اسلامی ساری و جاری خواهد بود.

ایشان با اشاره به فضای مذاکرات هسته ای میان ایران و ۵+۱ ، گفت: مذاکره کنندگان ما بدانند که طرف ما به هیچ وجه قابل اعتماد نیست و خواسته مردم و مقام معظم رهبری این است که مذاکره کنندگان ما اولا حساسیت لازم را به خرج دهند و ثانیا با عدم اطمینان به دشمن، راه های حیله گری او را ببندند و سوما مذاکره کنندگان با مردم شفاف باشند و بدانند که پنهان کاری آنان، بین مردم تردید ایجاد میکند. و چهارم آنکه تیم مذاکراتی ما در حفظ منافع ملت تمام توان خود را به کار گیرند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به هفته سلامت و بحث بوجود آمده در آب آشامیدنی شهرکرد و ابراز رضایت از واکنش مناسب مردم برای حفظ سلامتی خود، از عموم مردم خواست تا در همه امورات و شئونات خود همین حساسیت را به کار گیرند و مراقب سلامت روح و جسم خود باشند.

حجت الاسلام نکونام به ۱۰ اردیبهشت سالروز ملی "خلیج فارس" اشاره نموده و گفتند: برخی کشورهای همسایه بدانند این که هر از چند گاهی با تحریک آمریکا و سایر بیگانگان، حرف های دیگری در خصوص خلیج همیشه فارس می زنند به هیچ نتیجه ای نخواهند رسید و این نام برای همیشه متعلق به ایران خواهد بود.

انتهای خبر /۱۰۲۴ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۲۶:۲۸

3 Jan 2020