۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۹
کد مطلب : ۱۷۷۷۷
فرمانده سپاه استان:

دفاع مقدس مدرسه‌ای به وسعت مرزهای کشور بود

دفاع مقدس مدرسه اي به وسعت مرزهاي کشور از غرب تا جنوب بود و جوانان و پيران به دفاع از اين مرزها پرداختند.
دفاع مقدس مدرسه‌ای به وسعت مرزهای کشور بود
به گزارش جهان بین نیوز به نقل از مشکات برين، سردار رضا محمدسلیمانی، فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم(ع) صبح امروز در مراسم رژه نيروهاي مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ما ملت ايران عزت خود را مديون دفاع مقدس و ارزش هاي آن مي دانيم.

وي افزود: هشت سال دفاع مقدس پديده‌اي استثنايي، جاودانه و يک اتفاق بزرگ در تاريخ حيات ايران است.

فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم(ع) گفت: جنگ تحميلي را دشمن براي خاموشي انقلاب به راه انداخت ولي باعث شعله‌ور شدن انقلاب شد.

سردار محمد سليماني بيان کرد: رزمندگان در ميدان نبرد عزت خود را بازيافتند و جنگ از آن‌ها سرداراني بزرگ و مرداني داراي تدبير ساخت که عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون خون این شهیدان است.

وي با اشاره به منطق کربلا اظهار کرد: همان منطقي که کربلا را زيبا کرد و آن را به عنوان يک ارزش رواج داد همان منطق جنگ ما را هم توجيه مي کند و جامعه شيعه را براي هميشه زنده نگه مي دارد.

سردار محمدسليماني با بيان اينکه فراز و نشيب انقلاب نعمت بود و لحظه هاي آن معجزه، گفت: نعمتي که در جنگ نهفته است شايد در هيچ جا وجود نداشته باشد ما مدرسه اي به وسعت مرزهاي کشور از غرب تا جنوب بنا کرديم و جوانان و پيران به دفاع از اين مرزها پرداختند.

وي خاطر نشان کرد: رژه امروز در سراسر کشور نشانه گوشه اي از صلابت و ايستادگي ملت ايران است که ماحصل خون هزاران شهيد ۸ سال دفاع مقدس به شمار می‎رود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۷:۲۲:۰۷

26 Jan 2020