۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۳۵۷۷۷
منتخبين شوراي پنجم بدانند!!

وقت جامعه عمل پوشاندن به شعارهاي تبليغاتي نزديک است

اعضاي محترم دوره پنجمين شوراي اسلامي شهر لردگان! ديگر نوبت شماست تا شعارهايتان بر روي پوسترها و بروشورهاي پر زرق و برقتان در روزهاي هيجاني انتخابات جامعه عمل بپوشانيد.
وقت جامعه عمل پوشاندن به شعارهاي تبليغاتي نزديک است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از سلام لردگان، چند روز ديگر اعضاي منتخب شوراهاي شهر و روستا براي فعاليت چهار ساله در يک نهاد مردمي برآمده از قانون اساسي سوگند ياد مي‌کنند تا برگ ديگري از کارنامه مديريت شهري رقم بخورد. آن‌ چه از شوراي پنجم انتظار مي‌رود، کاربست تجربيات خوب و بد به‌دست آمده در چهار دوره قبلي شورا است.
مردم فهيم با حضور در انتخابات فرصت آفرين بودند، براي شما و اين بار نوبت شماست که بر تمامي نابرابريها، بي توجهي ها و عقب افتادگي هاي موجود خط بطلان بکشيد.

ديگر نوبت آن رسيده است تا در سايه وحدت و همدلي و دوري از هرگونه حاشيه، که عمده ترين علت عقب افتادگي شهر بي روح و خالي از نشاط مي باشد براي رونق و آباداني آن قدم برداريد.

بايد توجه داشت که مشارکت و بهره مندي از نقطه نظرات و خواسته هاي مردم از محوري ترين برنامه هاي آتي شما مي تواند باشد چراکه شهروند بايد احساس وجود کند تا مشارکت نمايد.

بايد به محله ها و کوچه پس کوچه هاي اين شهر رنگ آباداني کشيد و اين مهم تنها در سايه مشارکت مردم و حضور موثر شما مي باشد.

منتخبين مردم! تمام مردم را با يک ديد نگاه کنيد اقدامات شهردار انتخابي امتيازي در کارنامه کاري شماست.

کمک به تسريع پيشرفت همه‌‌جانبه شهرستان، ارائه سطح برتر و بالاتر از خدمات اجتماعي به شهروندان است. لازمه موفقيت شوراي پنجم در رسيدن به بالاترين اندازه رضامندي مردم، وجود يک مجموعه قوي کارشناسي باتجربه و مجاهد در کنار شهردار منتخب و شوراي تازه ‌نفس است.

نخستين وظيفه شوراها پس از رسميت يافتن، انتخاب شهردار است، شهرداري که عامل و مجري تصميمات شوراي شهر است و بايد با اصلي‌ترين دغدغه‌هاي مردم شهر آشنا باشد، اعضاي شوراي شهر بايد بدانند افرادي را که براي سمت شهردار انتخاب مي‌کنند در گام اول بايد شرايط احراز يک شهردار را داشته باشد يعني متعهد باشد و تخصص‌گرا باشد، شهردار بايد حتما داراي يک مديريت فرانگر باشد و سازوکارهاي سازماني را به خوبي بشناسد و بتواند از کم هزينه‌ترين روش‌ها، فرهنگ شهري و توسعه پايدار را به خوبي اجرا کند.

اعضاي محترم شورا براي انتخاب بهترين گزينه ممکن انتخاب درست، شايسته و سنجيده بايد در ابتدا دست به مطالعه روي گزينه‌هاي برتر بر اساس يک چارچوب و اصول تعريف ‌شده اقدام و آن‌گاه به‌دور از نگاه‌هاي حزبي، سياسي و محلي بر اساس توانمندي‌هاي ذاتي افراد دست به انتخاب شهردار آتي بزنند.

انتظار رأي‌دهندگان از منتخبين شوراي شهر لردگان

 مردم از شوراي شهر خويش انتظار دارند شهردار آينده صرفاً بر اساس توانمندي‌هاي حرفه‌اي، ذاتي و مديريتي انتخاب شود و انتخاب شهردار بر اساس سهم‌خواهي سياسي و محلي را برنمي‌تابند.

 رأي‌دهندگان خواهان شهرستاني توسعه‌يافته، کوچه و خيابان آسفالت شده، فضاهاي سبز و بوستان‌هاي زيبا، گردشگاه‌ها و مکان‌هاي ورزشي درخور و شايسته، حمل و نقل عمومي ازجمله تاکسي، ميني‌بوس منظم و ترمينال اتوبوسراني استاندارد، ايستگاه‌هاي راه آهن قابل دسترسي و... مي‌باشند.

 مردم انتظار دارند بدانند پروژه‌هاي درحال مطالعه، ايجاد و يا نيمه تمام چه مقدار و با چه ميزان اعتبار است؟
و صدها انتظار ديگر که ان اشاالله با روي کار آمدن منتخبين شوراي پنجم عملي خواهد شد.

انتهاي پیام1026ج /630 ل

 
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۱۳:۰۲

1 Jan 2020