۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۸:۴۵
کد مطلب : ۲۰۵۵۷
همه در برابر قانون يکسان هستند؛

هیچ خط قرمزي مهم تر از عدالت نيست

در برخورد با فساد خط قرمزي مهم تر و مصلحتي بالاتر از عدالت نيست؛ همه در برابر قانون يکسان هستند.
هیچ خط قرمزي مهم تر از عدالت نيست
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، قطعا يکي از مهم ترين دغدغه هاي مقام معظم رهبری در سال هاي اخير را مي توان مبارزه با مفاسد اقتصادي دانست، اصل برخورد با صاحب منصبان و مسئولين متخلف جز مطالبات به حق توده هاي مردم بوده، مقام معظم رهبري هم در پيام خود خطاب به سران سه قوه فرمودند: به دست اندرکاران اين مهم تاکيد کنيد که به جاي پرداختن به ريشه‌ها و ام‌الفسادها به سراغ ضعفا و خطاهای کوچک نروند و نقاط اصلي را رها نکنند.

در برخورد با فساد خط قرمزي مهم تر و مصلحتي بالاتر از عدالت نيست. ضمن آنکه همه در برابر قانون يکسان هستند، نه آقازاده فلان مسئول بودن و نه سوابق انقلابي هيچ کدام دليلي براي اغماض در برخورد با مفسدان نيست.

بيش از ۲۱ جلسه از دادگاه "مهدی هاشمی"برگزار گرديده، که با جرائم متنوع امنيتي و اقتصادي روبرو است؛ اين پرونده موضوعي است که همگان آن را دنبال مي‌کنند. خواست عمومي بررسي اتهامات وي بدون هيچ ملاحظه اي است؛ قطعا قوه قضائيه در رسيدگي به پرونده‌ها مصالح نظام را در نظر مي‌گيرد و اجازه نميدهد برخي افراد از بيرون براي آن تصميم بگيرند.در واقع بايد رسيدگي به پرونده افراد بدون توجه به جايگاه و شخصيت آنها و کاملا طبق قانون انجام شود. مردم منتظرند تا نحوه محاکمه آقا زاده ها را ببينند تا در نهايت برايشان مشخص شود آيا آقازاده‌ها محاکمه مي‌شوند يا نه؟

قضات در امور قضايي مستقل هستند و هرکسي بخواهد دخالتي کرده و فشاري به اين قوه وارد آورد در واقع مرتکب جرم شده است. مسلما قوه قضائيه با قدرت و با صلابت بدون در نظر گرفتن موقعيت افراد، قانون را در مورد کساني که مرتکب هرگونه فسادي شده اند اجرا خواهد کرد. يقين داريم قوه قضائيه عاملان و سران فتنه را به اشد مجازات محکوم مي کند.

مهم نيست کسي که فساد اقتصادي ايجاد کرده آقازاده يا بنده زاده است يا به چه بخشي از نظام متصل است. مهم حفظ سلامت نظام است که همه در قبال آن مسئوليم چرا که با فداکاري هزاران شهيد و ايثارگر به دست آمده است و ماهيت آن گسترش عدالت است، هر کس در هر جايگاه دچار مفسده اقتصادي شد بايد شناسايي و به مردم معرفي گردد تا اميد و اعتماد مردم به نظام اسلامي که الگويي براي جهانيان است بيش از گذشته شود.

انتهاي پيام/۱۰۲۴ج/۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۸:۰۰

2 Jan 2020