۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۴
کد مطلب : ۲۲۵۳۷
فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ:

سوم خرداد در تاريخ دفاع مقدس درخشندگي و برازندگي خاصي دارد

فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ گفت: سوم خرداد هديه اي الهي به مردم غيور ايران اسلامي در دوران سخت دفاع مقدس بود که با نصرت و پيروزي رزمندگان اسلام به پايان رسيد و افتخار ديگري در دفتر شجاعتها و انقلاب اسلامي به ثبت رسيد.
سوم خرداد در تاريخ دفاع مقدس درخشندگي و برازندگي خاصي دارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر، فرمانده سپاه ناحيه شهرستان کوهرنگ ضمن تشريح برنامه هاي گرامي داشت سوم خردادماه روز ملي مقاومت، ايثار و پيروزي، افزود: سوم خرداد، مهم ترين روز در تاريخ دوران دفاع مقدس به شمار مي رود.

سرهنگ پاسدار حميد يزداني گفت: برگزاري ويژه برنامه شب هاي خاطره، مراسم صبحگاهي مشترك و بيان ناگفته هاي جنگ، از برنامه هاي سوم خردادماه در کوهرنگ است.

يزداني با گراميداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازي خرمشهر افزود: اين رويداد در تاريخ دفاع مقدس درخشندگي و برازندگي خاصي دارد.
 
وي با بيان اينکه فتح خرمشهر، فتح ارزش هايي بوده که مغفول مانده است تصريح کرد: اين ارزش ها بايد در جامعه با روحيه جوانمردي و عشق به ميهن نهادينه مي شود.
 
فرمانده سپاه ناحيه کوهرنگ افزود: فرزندان اين مرز و بوم توانستند اين فتح الفتوح را براي ملت رقم بزنند و عزت را در تاريخ ايران ماندگار کنند.
 
حميد يزداني بيان داشت: سالروز آزادسازي خرمشهر به عنوان يک روز ملي در کشور رقم خورده است.
 
اين مقام مسئول اظهار داشت: هر ملتي در تاريخ گردنه هاي متعددي را پيش رو دارد که سخت ترين و ماندگار ترين آنها دفاع از استقلال و تماميت و باورها است.

يزداني در پايان گفت: سوم خرداد هديه اي الهي به مردم غيورايران اسلامي در دوران سخت دفاع  مقدس بود که با نصرت و پيروزي رزمندگان اسلام به پايان رسيد و افتخار ديگري در دفتر شجاعتها و انقلاب اسلامي به ثبت رسيد.
 

انتهاي خبر/۱۰۲۴ج/۶۱۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۸ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۱۴:۱۴

28 Jan 2020