۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
کد مطلب : ۳۶۲۱۷
با حضور مدیر کل تامین اجتماعی چهارمحال وبختیاری:

طرح سیستم بازرسی هوشمند کارگاههای شعبه یک شهرکرد رونمایی شد

با اجرای این طرح کیفیت عملکرد بازرسی و گزارش گیری ارتقا ، شناسایی کارگاههای کشفی و بیمه شدگان افزایش و طول و عرض جغرافیایی کارگاههای مشمول قانون تامین اجتماعی تعیین و ثبت می گردد.
طرح سیستم بازرسی هوشمند کارگاههای شعبه یک شهرکرد رونمایی شد
به گزارش جهانبین نیوز، غلامرضا محمدی مدیر کل تامین اجتماعی چهارمحال وبختیاری با اشاره به اینکه طرح بازرسی هوشمند به صورت آنلاین و آفلاین با استفاده از اپلیکیشن موبایل (تبلت) در بستر وب عمل می نماید، تصریح کرد: فاز اول و دوم این طرح شامل پیاده سازی اتوماسیون، انجام بازرسی کشفی، انجام بازرسی سیستماتیک ، انجام بازرسی تحقیقی و درخواستی و انجام بازرسی چند شیفتی عملیاتی گردیده و در فازهای بعدی که در دست ساخت و توسعه می باشد، این طرح گسترش یافته و قابلیتهای دیگری شامل تصویر برداری، اخذ امضای الکترونیک و... نیز بر آن افزوده خواهد شد.

محمدی، استاندارد نمودن مکانیزم بازرسی ، اتوماسیون و هوشمند نمودن فرآیند بازرسی و گسترش پوشش بیمه ای از طریق پلاک برداری و شناسایی کلیه کارگاههای تحت پوشش را از مزایای این طرح عنوان کرد و افزود: امکان انجام بازرسی های تحقیقی بصورت سیستماتیک ، نظارت الکترونیک بر عملکرد کمی و کیفی بازرسان تامین اجتماعی ، وصول به هنگام مطالبات ، استاندارد نمودن آدرس کارگاه ها با بهره مندی از امکان تعیین طول و عرض جغرافیایی و همچنین امکان اعتراض کارفرمایان و بیمه شدگان از طریق پورتال از دیگر مزایای اجرای طرح بازرسی هوشمند است.

وی گفت : با تمهیدات بعمل آمده سخت افزار و نرم افزارهای مورد نیاز تهیه و دوره های آموزشی تخصصی نیز برای کارکنان واحدهای اجرایی ارائه گردیده و به یاری خداوند متعال امیدواریم در سالجاری سیستم بازرسی هوشمند کارگاهها در تمام شعب استان اجرایی گردد.

محمدی کارگاههای مشمول بازرسی در سال جاری را۸۴۵۷ کارگاه اعلام نمود و اظهار داشت: در طول سال ۱۳۹۶تعداد ۲۹۷۰۰ مورد بازرسی از این کارگاهها باید صورت پذیرد که فرآیند بازرسی کارگاهها با اجرای این طرح تسهیل می گردد.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۰۸:۵۷

28 Dec 2019