۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۸ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
کد مطلب : ۲۹۶۵۷
خطيب نمازجمعه لردگان،

حضور پر شور مردم در نمازهاي جمعه، جواب دندان شکني است به استکبار جهاني و منافقين کور دل

حجت اسلام انصاري گفت: منزلت و جايگاه نماز جمعه کمتر از حج نيست، لذا در قرآن هم صراحتاً آمده است که کار و تلاش خود را رها کنيد و در نماز جمعه شرکت نماييد که نماز جمعه، سنگر انقلاب و ارزش هاي انقلاب است
به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از  سلام لردگان ،حجت اسلام انصاري امام حمعه لردگان در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته به پنجم مرداد سالروز تشکيل اولين نماز جمعه در جمهوري اسلامي ايران اشاره داشت و گفت: منزلت و جايگاه نماز جمعه کمتر از حج نيست لذا در قرآن هم صراحتاً آمده است که کار و تلاش خود را رها کنيد و در نماز جمعه شرکت نماييد که نماز جمعه، سنگر انقلاب و ارزش هاي انقلاب است، همانطوري که امام راحل عظيم الشان فرمودند: نماز جمعه، تنها نمازي است که منافقين و دشمنان از آن حساب برده و موجب يأس و نااميدي آنهاست و آن را بزرگترين امتياز براي نظام مي دانند و درصدد تضعيف و کمرنگ شدن آن مي باشند .

وي، با توجه به آيات شريفه  9 تا11 سوره مبارکه جمعه، روايات ائمه اطهار (ع) و سفارشات رهبر معظم انقلاب تاکيد فراواني بر حضور بي امان در نماز جمعه ها شده است و از کليه اقشار مختلف مردم  خواستند با حضور پر شور خود در نماز جمعه، جواب دندان شکني به استکبار جهاني و منافقين کور دل بدهند .   

انصاري به جنگ احزاب اشاراتي داشت که جوانان ما از امام علي (ع) الگو گرفته اند ودر اين راه قدم مي گذارند، دشمنان ما در صدد توطئه هستند و هر روز يک جنگي راه مي اندازند لذا جوانان ما بهوش باشند و در تمام صحنه ها همانطوري که تا کنون در مقابل دشمن ايستاده اند هم اکنون ايستادگي کنند.

وي به مسئله حج اشاره کرد و گفت: صهيونيست ها، وهابيون وآمريکا چون مي دانستند ايرانيان حج واقعي را اجرا مي کنند و شعار برائت از مشرکين را خواهند داد لذا در صدد توطئه بر آمدند و نگذاشتند ايرانيان امسال به مکه عازم شوند .

انصاري به سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) اشاره کردند و گفت : مراسمات مذهبي که در سطح شهرستان بر گزار ميشود با شکوه خاص و درخورآن حضرت بر گزار شود.

وي در بخش ديگر سخنان خود به سالروز تشکيل شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي اشاره کردند و گفت: به دستور امام راحل دوازدهم مرداد فرمان تشکيل شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي داده شد و اين نهاد مردمي شکل گرفت و مردم هم هماهنگ با برنامه هاي شورا حرکت مي کنند و در راهپيمائي ها و مراسمات مذهبي حضورفعالي دارند.

در نماز جمعه لردگان از چهار رزمنده مدافع حرم حضرت زينب (س) که از شهرستان لردگان به سوريه اعزام شده بودند تجليل بعمل آمد.

انتهاي پيام1027ج /630 ل
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۳۷:۰۳

28 Dec 2019