۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
کد مطلب : ۳۳۹۷۷
رئيس اداره تبليغات اسلامي کوهرنگ:

9 مسجد کوهرنگ براي مراسم اعتکاف آماده شده است

رئيس اداره تبليغات اسلامي کوهرنگ گفت: 9 مسجد در شهرستان کوهرنگ براي اعتکاف رجبيه در نظر گرفته شده است.
9 مسجد کوهرنگ براي مراسم اعتکاف آماده شده است
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام علي نصيري، رئيس اداره تبليغات اسلامي کوهرنگ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کوهرنگ خبر، اعتکاف را يک عمل تربيتي، معنوي و عرفاني دانست و اظهار داشت: اعتکاف فرصتي است که خداوند براي بندگان خود قرار داده است تا مسائل دنيوي را رها و به خودسازي بپردازند.

وي با بيان اينکه اعتکاف زمينه‌ساز رويش معنوي در بعد فردي و اجتماعي است، تبيين کرد: اعتکاف در روز‌هاي 13 و 14 و 15 ماه رجب در مساجد کوهرنگ برگزار مي‌شود که از مهم‌ترين آثار فردي اعتکاف  پاکي و نجابت، تقويت اراده، انس با معنويات، تواضع و فروتني، دوري از غفلت، نزديکي به خدا و جلب محبت خدا است.

رئيس اداره تبليغات اسلامي کوهرنگ از آغاز ثبت‌نام اعتکاف در اين شهرستان خبر داد و اضافه کرد: ثبت‌نام از معتکفين از 14 فروردين آغاز شد و تا 19 فروردين ادامه شد که رشد قابل مقايسه اي در قياس با سال‌هاي گذشته داشته است.

نصيري ويژه برنامه‌هاي اعتکاف را برگزاري محافل انس با قرآن، برپايي حلقه‌هاي معرفت و نشست‌هاي بصيرتي، برگزاري گفتمان‌هاي ديني، برگزاري مراسم ادعيه خواني و اقامه نماز جماعت اعلام کرد.

وي به مساجد برگزارکننده اعتکاف در کوهرنگ اشاره کرد و گفت: 6 مسجد براي خواهران و سه مسجد براي برادران در سه بخش مرکزي، دوآب صمصامي و بازفت در نظر گرفته شده است.


انتهاي پيام1026ج /610ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۲۰:۰۸

6 Jan 2020