۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۳۹۱۱۵

آثار عکاسان چهارمحال و بختیاری به جشنواره های داخلی و خارجی راه یافت

آثار چهار هنرمند عکاس چهارمحال و بختیاری فروردین امسال به دو جشنواره بین المللی و منطقه ای راه یافت.
آثار عکاسان چهارمحال و بختیاری به جشنواره های داخلی و خارجی راه یافت
به گزارش جهانبین نیوز؛ در فروردین ماه امسال عکاسان چهارمحال و بختیاری با ارائه آثاری از مناطق این استان، موفق به حضور در جشنواره منطقه ای سینمای جوانان در کردستان و عکس چین شدند.

در این زمینه آثار امین پاسی شیرازی، سمیه حیدری و پانته آ نیکزاد چالشتری در جشنواره "هوانگ بی چین" پذیرفته شد و مورد داوری قرار گرفت.

در این جشنواره سالیانه، عکاسان ٣٠ کشور جهان آثار خود را برای داوری شرکت دادند و عکس های منتخب علاوه بر دریافت مدال در کتاب جشنواره نیز چاپ می شود.

از سوی دیگر آثار احمد تاجی و امین پاسی شیرازی در جشنواره منطقه ای انجمن سینمای جوان کردستان با عنوان "ژیار" راه یافت.

٣٩عکس از ٣٥ عکاس و پنج مجموعه از سوی هیات انتخاب برای حضور در دهمین جشنواره منطقه ای ژیار انتخاب شدند که تک عکس ها از میان ٨٦٥ عکس و مجموعه عکس ها از میان ٦٥ مجموعه انتخاب شده است.

مهران مهاجر، مسعود مرادسلیمی و بهنام صدیقی هیات انتخاب بخش عکس این جشنواره هستند.

دهمین جشنواره منطقه ای فرهنگ بومی فیلم و عکس ژیار با هدف معرفی فرهنگ و هنر منطقه، ایجاد بستری تبلیغاتی برای معرفی جاذبه های گردشگری، بازسازی و تقویت سینمای کوتاه، معرفی و شناسایی و کشف استعدادهای جوان در منطقه، ١٥ تا ١٧ اردیبهشت امسال در سنندج برگزار می‌شود.

چهارمحال و بختیاری دارای عکاسا ن توانمندی است که به صورت حرفه ای به این رشته هنری مشغول هستند و تاکنون در جشنواره مختلف حایز رتبه های برتر شده اند.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۷:۱۷

30 Dec 2019