۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
کد مطلب : ۳۴۰۷۵
خطيب نماز جمعه بروجن:

برخي ها سوء تدبير خود را پاي انقلاب مي نويسند/غلط بي جايي است که مي گويند ايران هراسي را به حداقل رسانديم

خطيب نماز جمعه بروجن ضمن بيان اين که جريان نفوذ ذائقه مردم را از جهاد به مذاکره تغيير مي دهد، تصريح کرد: غلط بسيار بي جايي است که عده اي امروز مي گويند در جريان مذاکرات ايران هراسي را به حداقل رسانده ايم.
برخي ها سوء تدبير خود را پاي انقلاب مي نويسند/غلط بي جايي است که مي گويند ايران هراسي را به حداقل رسانديم
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، حجت الاسلام دکتر رضا سعادت فر در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن تاکيد بر اينکه روحيه جهادي به هيچ قيمتي نبايد در وجود ملت ايران از بين برود، اظهار داشت: مراقب باشيم روحيه گفتگو و مذاکره براي ما جايگزين روحيه جهادي نشود.

وي با بيان اين که عده اي امروز به دنبال آن هستند که ناکارآمدي و سوءتدبير خود را پاي ضعف نظام اسلامي بنويسند، گفت: امروز برنامه دشمن القاء "نمي شود و نمي توانيم" است در حالي که شعار انقلاب "مي شود و مي توانيم" است.

حجت الاسلام سعادت فر، شيوع روحيه "بي تفاوتي و ما نمي توانيم" در جامعه را علامت شکست در جهاد کبير دانست و گفت: پياده نظام هاي دشمن در جريان جهاد کبير نفوذي ها هستند که در قرآن به منافقين تعبير شده است.

جريان نفوذ به دنبال تغيير ذائقه مردم است

وي با تاکيد بر اين که نفوذي ها نقاط ضعف و قوت انقلاب را به خوبي مي شناسند و با بيان اين که جريان نفوذ چندين مرحله دارد، افزود: ترديد در حجيت کلام ولي از طريق تبليغات و جنگ رواني و تغيير ذائقه مردم گام اول جريان نفوذ است.

خطيب نماز جمعه بروجن با بيان اين که جريان نفوذ ذائقه مردم را از جهاد به مذاکره تغيير مي دهد، افزود: تحت فشار قرار دادن امام معصوم يا ولي فقيه بر پذيرش مذاکره توسط مسئولين نفوذي و فشار براي کيفيت مذاکره گام بعدي جريان نفوذ است.

غلط بي جايي است که مي گويند ايران هراسي را به حداقل رسانديم

سعادت فر ضمن بيان اين که سرانجام جريان نفوذ نفر اول متهمش ولي امر است و بر خطاهاي خود هيچ اعترافي ندارد، گفت: غلط بسيار بي جايي است که عده اي امروز مي گويند در جريان مذاکرات ايران هراسي را به حداقل رسانده ايم.

وي با مطرح کردن اين سوال که چه کساني از ايران مي ترسيدند، گفت: دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامي آمريکا و صهيونيست ها از امت حزب الله و ابهت نام ايران مي ترسيدند.

سعادت فر ضمن تاکيد بر اين که هميشه قلب دشمنان بايد از نام ايران اسلامي هراسناک باشد، گفت: امروز همه دشمنان از منويات مقام معظم رهبري و خشم امت حزب الله هراسناک هستند.

اخلاق و انصاف را در انتخابات فراموش نکنيم

خطيب نماز جمعه بروجن در بخش ديگري از خطبه ها با بيان اين که آرايش هاي سياسي مختلف براي انتخابات شکل گرفته است، گفت: مراقب باشيد اخلاق اسلامي و انصاف را در انتخابات فراموش نکنيم.

وي با اشاره به فرمايشات اخير مقام معظم رهبري در خراسان جنوبي، گفت: جريان هاي سياسي بايد مراقب باشند که در انتخابات همديگر را دشمن خطاب نکنند تا آن سوي مرزها عده اي نتوانند سوء استفاده کنند.

سعادت فر با تاکيد بر اين که دولت انقلابي هميشه مورد بيشترين هجمه دشمن قرار مي گيرد، تصريح کرد: آن دولت و فردي که مورد حمله آمريکا، انگليس و رسانه هاي معاند قرار مي گيرد از همه انقلابي تر است و کسي که از او حمايت مي کنند نمي تواند انقلابي باشد.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۶:۵۵

30 Dec 2019