۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۳۷۲۲۵
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری خبر داد

تشکیل قرارگاه خدمات رسانی شهید محمد سعید جعفری در چهارمحال و بختیاری

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال وبختیاری گفت: قرارگاه خدمات رسانی شهید محمد سعید جعفری سپاه استان با هدف امداد رسانی به مردم در شرایط بحران در چهارمحال وبختیاری تشکیل شد.
تشکیل قرارگاه خدمات رسانی شهید محمد سعید جعفری در چهارمحال و بختیاری
سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال وبختیاری در گفت وگو با جهانبین نیوز گفت: قرارگاه خدمات رسانی شهید محمد سعید جعفری سپاه استان با هدف امداد رسانی به مردم در شرایط بحران در چهارمحال وبختیاری تشکیل شد.

وی افزود: این قرارگاه در حال حاضر با تشکیل کمیته های فنی تخصصی برای کمک به بازسازی ۶ روستای کرمانشاه برنامه ریزی می کند.

سردار اکبری با بیان اینکه هدف از تشکیل این قرارگاه مردم یاری است؛ افزود: این قرارگاه درتأمین مسکن مردم زلزله زده دهستان پشت تنگ به صورت جهادی و با بهره گیری از تمام ظرفیتهای مردمی، رده های بسیج و امکانات سپاه استان در جهت رفع مشکلات مردم تلاش می کند.

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام خاطر نشان کرد: باحضور میدانی درمناطق نیازهای مردم احصاء و اولویتهای کمک رسانی مشخص شده است و از مردم غیرتمند استان تقاضاداریم محورمساعدت را بر کمکهای نقدی قرارداده و ازطریق رده های مقاومت بسیج سراسر استان کمکهای خود را ارسال نمایند .

سرداراکبری درادامه گفت: با توجه به بروز حوادث طبیعی تشکیل این قرارگاه و آمادگی همیشگی اعضای آن برای برنامه ریزی منطقی جهت مدیریت شرایط بحران ضرورت مضاعف دارد.

انتهای پیام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۶:۲۹

30 Dec 2019