:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> برگزاري ششمين دوره تجليل از جوانان برتر شهر بن در سال96 | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
کد مطلب : ۳۴۲۵۵
به همت موسسه پويادستان جوان شهر بن

برگزاري ششمين دوره تجليل از جوانان برتر شهر بن در سال96

به مناسبت روز جوان، ششمين جشنواره تجليل از جوانان برتر شهر بن همزمان با ميلاد حضرت علي اکبر (ع) و روز جوان برگزار می شود.
برگزاري ششمين دوره تجليل از جوانان برتر شهر بن در سال96
به گزارش جهانبین نیوز، صادق رياحي روابط عمومي موسسه پويادستان جوان شهر بن در گفت و گو با خبرنگار زنگ خبر با بيان اينکه ششمين جشنواره «جوان برتر» در شهر بن برگزار مي‌شود، اظهار کرد: هدف اين جشنواره تجليل از جوانان نخبه و برتر شهر و معرفي الگوهايي عيني و مشخص به جوانان و نوجوانان است.

وي در ادامه افزود: هدف از برگزاري اين جشنواره‌ها، بزرگداشت روز جوان، شناسايي و معرفي جوانان برتر در بخش هاي گوناگون، ايجاد انگيزه و عزت نفس در جوانان، ارائه الگوي‌هاي موفق در سطح شهر و ايجاد حس تلاش و رقابت سالم در بين جوانان اعلام نمود.

رياحي با بيان اينکه اين مراسم به مناسبت روز جوان، مصادف با 11 شعبان، ميلاد حضرت علي اکبر (ع)، برگزار مي شود افزود: ششمين جشنواره تجليل از جوانان برتر شهر بن در تاريخ 18/ 2 /96 برگزار خواهد شد و ‌ از 11 جوان برتر در حوزهاي علمي، کار آفريني، فرهنگي، اجتماعي، ورزشي، هنري و... تجليل به عمل خواهد آمد.

وي در ادامه از همشهريان گرامي درخواست نمود جوانان واجدالشرايط را طبق شاخصه هاي مشخص شده به اين موسسه معرفي نمايند،تا پس از بررسي و ارزيابي در کميته داوري نسبت به تجليل از جواناني که بيشترين امتياز را کسب نموده اند اقدام گردد.

ریاحی در پايان آخرين مهلت معرفي افراد واجدالشرايط را تا تاريخ 12/ 2/ 96  اعلام نمود.

                       پوستر فرخوان

انتهاي پيام1026ج /520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۲۶:۲۸

8 Jan 2020