۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۵
کد مطلب : ۲۰۴۸۵
فرماندار کوهرنگ خبر داد:

به دليل نبود برف هشتمين جشنواره شهر برفي کشور لغو شد

فرماندار شهرستان کوهرنگ گفت: عدم بارش برف در کوهرنگ باعث لغو برگزاري هشتمين جشنواره ملي برف آورد شهر برفي شد.
به دليل نبود برف هشتمين جشنواره شهر برفي کشور لغو شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کوهرنگ خبر،فرماندار شهرستان کوهرنگ اظهار کرد: براساس اعلام فراخوان و اطلاع رساني هاي انجام شده قرار بود هشتمين جشنواره ملي برف آورد شهر برفي از هفتم تا نهم بهمن در شهرستان کوهرنگ برگزار شود.
 
مرتضي زمانپور گفت: کاهش ميزان بارش برف در منطقه شيخ عليخان و قاسم آباد و پيش بيني شرايط جوي که نشان دهنده کاهش نزولات جوي و افزايش دما در روزهاي آينده است، باعث لغو اين جشنواره شد.
 
زمانپور تصريح کرد: در سال آينده اين جشنواره با عنوان جشنواره گردشگري زمستاني برگزار مي شود.
 
وي گفت: براي برگزاري اين جشنواره ملي اقدامات اوليه از جمله طراحي و راه اندازي سايت جشنواره، طراحي، چاپ و توزيع فراخوان جشنواره، ارسال پيامک و اطلاع رساني به گروه هاي مرتبط و هماهنگي و استعلام پيش بيني وضعيت جوي انجام شده بود.
 
زمانپور از هماهنگي با مراکز اقامتي خبر داد و افزود: تشکيل دبيرخانه اجرايي و کميته هاي زيرمجموعه جشنواره، بازديد ميداني و بررسي شرايط منطقه، پذيره نويسي و ثبت نام و اطلاع رساني از طريق فضاي مجازي از جمله اقدامات انجام شده براي برگزاري اين جشنواره بود.
 
اولين جشنواره شهر برفي، سال 1385 و با عنوان جشنواره برف و يخ در استان چهارمحال و بختياري برگزار شد، اين جشنواره سال بعد به نام شهر برفي و سپس برف آورد سالانه شهر برفي ناميده شد.
 
امسال ارتفاع برف در مناطق برفگير استان چهارمحال و بختياري در دومين ماه از فصل زمستان کمتر از 20 سانتيمتر است.
 
انتهاي پيام/1024ج/610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۳:۵۵

12 Feb 2020