۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۰
کد مطلب : ۲۹۴۹۵
مسول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری:

رضای حق اولویت اصلی شهید چمران، نه دستمزد نجومی

مسول بسیج دانشجویی استان گفت: شهید چمران یکی از شهدای گرانقدری است که باوجود قبول پست‌ها و مسولیت‌های دولتی و انقلابی، اهمیتی برای مزدها و حقوق خود قائل نبودو رضای الهی را منشاء کار خود قرار می‌داد.
رضای حق اولویت اصلی شهید چمران، نه دستمزد نجومی
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از منطقه آزاد، احمد راستینه در مراسم افتتاحیه طرح خط امام (طرح ولایت دانشجویان استان چهارمحال و بختیاری) که در سالن اجتماعات دانشگاه شهرکرد برگزار شد اظهار کرد: اکنون که شما دانشجویان توفیق حضور در دوره طرح ولایت و خط امام را بدست آورده‌اید باید با تاسی بر الگوهای انقلابی به وظیفه خطیر و انقلابی خود عمل نمایید.

وی تصریح کرد: عمل انقلابی، دانستن تکلیف است و مقدمه تکلیف، آگاهی و اشراف بر چرایی خلقت بشریت و فلسفه حیات است.

راستینه تاکید کرد: سکینه و آرامش امروز که بر کشور پهناور ما حاکم است حاصل بیعت مردم با امام خمینی (ره) و پایداری بر آن تبعیت تا امروز است.

وی ادامه داد: پروردگار متعال در آیه ۱۸ سوره فتح اشاره فرموده‌اند که خداوند بر دل‌های مومنان آگاه است و چون بر عهد صادقانه آن‌ها واقف است آرامش را به عنوان پاداش به آن‌ها هدیه می‌دهد.

مسول بسیج دانشجویی استان تصریح کرد: امروز جوانان دانشجو باید با تاسی از امام و مقتدای خود از حصار دیپلماسی خارج شوند و با جسارت و جرات و اقدام انقلابی ضمن تبیین آرمان‌های امام خمینی (ره) و اندیشه‌های امام خامنه‌ای، سایر دانشجویان را با نورانیت این اندیشه‌ها بیش از پیش آگاه سازند.

احمد راستینه افزود: شهیدان هشت سال دفاع مقدس، راه رضای الهی را آنچنان پیش گرفته بودند که خود را از تنگنای مادیات و اجر و مزد مادی و دنیایی بیرون کشیدند.

وی گفت: شهید چمران یکی از شهدای گرانقدری است که با وجود قبول پست‌ها و مسولیت‌های دولتی و انقلابی، اهمیتی برای این گونه مزدها و حقوق خود قائل نبود و همواره رضای الهی را سرمنشاء امور خود قرار می‌داد و هرگز خود را در بند حقوق‌های بالا قرار نمی‌داد.

وی در پایان ضمن تاکید به دانشجویان مبنی‌بر افزایش و تقویت مبانی اعتقادی خود، آشنایی دانشجویان با سبک زندگی و سیره شهدا به ویژه شهید چمران را خواستار شد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۳:۰۹

30 Dec 2019