۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۱۷۹۷۵
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرکرد:

آتش‌نشانی در مهار آتش زندان شهرکرد کوتاهی نکرد/ نیازمند حمایت مسئولان هستیم

آتش‌نشانی نه تنها در مهار آتش زندان شهرکرد کوتاهی نکرد بلکه چند ماه قبل از وقوع حادثه نیروهای خود را برای آموزش و تذکر نکات ایمنی به این محل فرستادیم.
آتش‌نشانی در مهار آتش زندان شهرکرد کوتاهی نکرد/ نیازمند حمایت مسئولان هستیم
به گزارش خبرنگار جهانبین‌نیوز، مجید علیپور، مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد در مراسم گرامیداشت روز آتش‌نشانی با قدردانی از خدمات کارکنان این سازمان و تبریک این روز اظهار کرد: هم اکنون پنج ایستگاه فعال آتش‌نشانی در شهرکرد مستقر است و پیش‌بینی می‎شود ایستگاه منظریه نیز تا دو ماه آینده به بهره‎برداری برسد.

وی افزود: 13 خودروی آب‌پاش، دو خودروی امداد و نجات و دو خودروی بالابر از جمله تجهیزات سازمان آتش‌نشانی استان است و ما در رابطه با خودروی آتش‌نشانی با نردبان بلند با کمبود مواجه هستیم.

علیپور تعداد نیروهای عملیاتی آتش‌نشانی شهرکرد را 50 نفر برشمرد و گفت: این در حالی است که برای هر ایستگاه آتش‌نشانی باید 25 نیرو در نظر گرفته شود و براین اساس ما باید 150 نیروی عملیاتی داشته باشیم.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد تصریح کرد: این کمبود نیرو با تلاش و زحمات نیروهای ما جبران می‎شود که باید این موضوع پیگیری و کمبود نیروی ما برطرف شود.

علیپور بر ضرورت حمایت مسئولان از نیروهای آتش‌نشانی تاکید کرد و افزود: ما نیاز به حمایت داریم و به ویژه این حمایت در مقاطعی از زمان و با بروز اتفاقاتی بیش از پیش احساس می‎شود.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانی شهرکرد در مهار آتش زندان شهرکرد کوتاهی نکرده است، گفت: نه تنها نیروهای ما در زمان وقوع حادثه تلاش بسیاری برای مهار آتش و نجات جان زندانیان انجام دادند بلکه چند ماه قبل از بروز حادثه تعدادی از نیروهای خود را برای آموزش و تذکر نکات ایمنی به این محل فرستادیم.

علیپور خاطرنشان کرد: با وجود تلاش نیروهای ما در مهار آتش، پس از وقوع این حادثه این افراد موردبازخواست و سوال و جواب‌های بسیاری قرار گرفتند و ما انتظار چنین رفتارهایی را نداشتیم و توقع داریم در اینگونه موارد حمایت‌های لازم از ما به عمل آید.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۵:۴۱

30 Dec 2019