۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۱۹۱۰۸
طلبه نمونه بسيجي:

بسيج سد محکمي در مقابله با جنگ نرم دشمن است

طلبه نمونه بسيجي گفت:بسيج با روشنگري خود در تمامي عرصه ها توانسته است سد محکمي در مقابل توطئه هاي دشمن باشد.
بسيج سد محکمي در مقابله با جنگ نرم دشمن است
به گزارش جهانبین حجت الاسلام اسماعيل ملک در گفتگو با خبرنگار کلار با اشاره به فرمايشات امام خميني(ره) اظهار داشت:بسيج شجره طيبه و درخت تناوري است که شاخه هاي آن بوي بهار وصل مي دهد.

ملک ضمن بيان اين که دشمن از شنيدن نام بسيج متزلزل مي‌شود افزود:دشمنان مي‌دانند تا زماني كه بسيج و فرهنگ بسيجي وجود دارد نمي‌توانند توطئه‌هاي خود را پياده كنند.

وي ادامه داد:در وضعيت کنوني جهان اسلام که دنياي استکبار به دنبال اهداف شوم خود است ما بسيجيان بايد براي مبارزه با دشمنان جني وانسي وکسب موفقيت هاي لازم جهت رسيدن به اهداف عاليه ايمان،تفکر و عقيده خود را تقويت کرده و ازآن محافظت کنيم تا مبادا تفکرات شيطاني و شبهات ما را از مسير اصلي منحرف سازد.

اين طلبه بسيجي بيان کرد:نقش بسيج در زندگي فعلي ما تدوين برنامه هاي شاخص است که به عنوان يک مدرسه عشق و تربيت ما را در مسير پيشرفت قرار داده است.

حجت الاسلام ملک به نقش آفريني نظام تربيتي شجره طيبه صالحين اشاره کرد و گفت:خوشحالي ما از اين است که اين فعاليت ها در مساجد و محله ها تاثيرات مثبت و خوبي بر روي نسل جوان داشته است که به مصداق آيه ۱۰۵ سوره مبارکه انبياء به درستي که زمين را بندگان شايسته خدا به ارث مي برند.

وي با بيان اين که دشمن بعد از شکست در عرصه جنگ سخت به فکر فروپاشي اعتقادات جوانان از طريق جنگ نرم است تصريح کرد:بسيج با روشنگري خود در تمامي عرصه ها توانسته است سد محکمي در مقابل توطئه هاي دشمن باشد.

ملک با تاکيد بر اين که نبايد از اين نکته غافل شويم که دشمن از هر راهي و هر نقشه ي جديدي براي ضربه زدن استفاده مي کند گفت:بايد خود را روز به روز براي مقابله با جنگ نرم آماده سازيم.

انتهاي پيام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۲:۵۱

15 Feb 2020