۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
کد مطلب : ۲۵۷۷۸
فرمانده سپاه بروجن در همايش 5 آذر؛

اقتدار امروز کشور مرهون فداکاري‌هاي بسيجيان است/ توجه به داخل نسخه اصلي ايران ماست

فرمانده سپاه بروجن صحنه‌هاي خلق شده توسط بسيجيان در ميدان‌هاي جنگ را خارق العاده خواند و گفت: ما قدرتمان را از فداکاري‌هاي بسيجيان در هشت سال دفاع مقدس داريم.
اقتدار امروز کشور مرهون فداکاري‌هاي بسيجيان است/ توجه به داخل نسخه اصلي ايران ماست
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، سرهنگ پاسدار علي کيهاني در همايش بزرگ بسيجيان شهرستان بروجن ضمن گراميداشت هفته بسيج اظهار داشت: نقش بسيج در کشور بيش ار پيش تجلي مي‌کند که اين مرهون زحمات بسيجيان است.

کيهاني با بيان اين که امروز بسيج تبديل به الگويي براي مبارزه با استکبار شده است، بيان کرد: امروز روزي است که دنياي مدرنيته، تانک‌ها و جنگ‌افزارها در مقابل عزم و اراده ملت ايران سر تعظيم فرود آورده‌اند.

وي با اشاره به اين که امروز دشمن فرهنگ ملت ايران را هدف گرفته است، گفت: بايد مراقب نفوذ فکري، فرهنگي و سياسي دشمن باشيم.

سرهنگ کيهاني با اشاره به تاکيدات مکرر مقام معظم رهبري در خصوص نفوذ دشمن در کشور، اظهار داشت: مقابله با نفوذ دشمن يکي از رسالت‌هاي اصلي بسيجيان در کشور است.

فرمانده سپاه بروجن صحنه‌هاي خلق شده توسط بسيجيان در ميدان‌هاي جنگ را خارق‌العاده خواند و گفت: ما قدرت‌مان را از فداکاري‌هاي بسيجيان در هشت سال دفاع مقدس داريم.

وي با اشاره به اين که اقتصاد مقاومتي کليد حل مشکلات اقتصادي در کشور است، تاکيد کرد: نگاه ما بايد به ظرفيت‌هاي داخلي، توان ملي و اقتصاد مقاومتي باشد.

کيهاني، تجزيه کردن کشورهاي منطقه و نفوذ در مراکز تاسيساتي کشورهاي اسلامي را از جمله سياست‌هاي دشمن دانست و گفت: آنان در مذاکرات هسته‌اي به دنبال طولاني کردن روند مذاکرات در طي ۱۰ سال هستند تا بتوانند در کشورهاي اسلامي حضور يابند و سياست‌هاي خود را اجرا کنند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۴:۱۹:۱۵

28 Dec 2019