۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
کد مطلب : ۲۴۸۷۸
فرمانده سپاه قمربني هاشم(ع) در دومین روز کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری:

جمع آوری 500 هزار سند دفاع مقدس در قالب سیره عملی شهدا

فرمانده سپاه قمربني هاشم استان گفت: 500 هزار سند از اسناد دفاع مقدس جمع آوري و در قالب سيره عملي شهدا حفظ شده و سرمايه و منابع ارزشمندي هستند.
جمع آوری 500 هزار سند دفاع مقدس در قالب سیره عملی شهدا
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز سردار رضا محمدسليماني فرمانده سپاه قمربني هاشم در دومين روز برگزاري كنگره ۲۴۰۰ شهيد چهارمحال و بختياري ضمن اشاره به ديدار با مقام معظم رهبري اظهار كرد: دو روز قبل توفيق حضور در محضر مقام معظم رهبري را پيدا كرده و در اين ديدار توانستيم زحمات عزيزان در طول دفاع مقدس و قبل و بعد از انقلاب را به به عرض مبارك آقا برسانيم.

وي با بيان اينكه در جريان برگزاري كنگره شهدا سه كار عميق صورت گرفت و ادامه داد: به لطف پروردگار در اين مدت ۵۰۰ هزار سند از اسناد دفاع مقدس جمع آوري و در قالب سيره عملي شهدا حفظ شده و سرمايه و منابع ارزشمندي هستند.

محمدسليماني با اشاره به اينكه در اين مدت سعي شده است خروجي هر يك از يادواره ها يك كتاب باشد ادامه داد: ديروز از ۱۳۰ كتاب رونمايي شد كه خروجي كنگره شهدا است.

فرمانده سپاه قمر بني هاشم رونمايي از ۴۰ نماد دفاع مقدس در سطح اين استان را يكي ديگر از اين اقدامات عنوان و بيان داشت: در اين دوران كوچكترين قرآن دست نوشته تقديم مقام معظم رهبري شد.

وي تهيه شجره نامه طيبه شهدا و طومار ولايت مداري مردم را از ديگر مواردي دانست كه تهيه و تقديم مقام معظم رهبري شد.



انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۱۹:۱۱

29 Dec 2019