۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰
کد مطلب : ۲۹۲۸۸
فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري:

تفاوت فرهنگ ما با غرب، حجابمان است/ براي حفظ حجاب و عفاف در طول تاريخ رنج بسياري برده شده است

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري گفت: تفاوت ما با فرهنگ غربي همان حجاب‌مان است و يکسري نهاد در اين راستا معرفي شده است و اميدواريم اقدامات خوبي در اين رابطه صورت بگيرد چون حجاب و عفاف ميراث انبياء الهي است.
تفاوت فرهنگ ما با غرب، حجابمان است/ براي حفظ حجاب و عفاف در طول تاريخ رنج بسياري برده شده است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين؛ سردار رضا محمدسليماني در جمع خبرنگاران ضمن تبريک هفته حجاب و عفاف اظهار کرد: همانطور که مستحضر هستيد پس از واقعه اسفناک مسجد گوهرشاد و به دستور رضاخان قلدر جمعي از مردم مسلمان و غيرتمند ايران که حافظان حريم و خصوصا حريم عفت و حجاب بودند به خاک و خون کشيده شدند.

وي با بيان اينکه سال‌روز اين واقعه اسفناک در تاريخ جمهوري اسلامي ايران يعني از ۱۹ تيرماه تا ۲۵ تيرماه به عنوان هفته عفاف و حجاب نام‌گذاري شده است ادامه داد: هفته حجاب و واقعه آن زمان حامل پيام بزرگي است و آن اينکه براي حفظ حجاب و عفاف در طول تاريخ رنج بسياري برده شده است.

سردار محمدسليماني خاطرنشان کرد: در اين هفته منظورهاي بسياري نهفته است که عبارت از؛ ترويج سبک زندگي عفيفانه در سطح جامعه، مقابله با هجمه‌هاي پيش‌بيني شده، فرهنگ‌سازي، ايجاد زمينه همکاري و هم‌افزايي نهادها و موسسات و سازمان‌ها براي ايجاد وحدت رويه و تقويت اعتماد به نفس در زنان محجبه هستند.

فرمانده سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) چهارمحال و بختياري شعار اين هفته را حيا، عفت، غيرت حافظ حريم خانواده دانست و تاکيد کرد: هدف اصلي و اساسي از انتخاب اين شعار استخراج و انتشار پيام انقلاب اسلامي به جهان در خصوص حجاب و عفاف به دنيا است تا دنيا بداند جامعه و مباني کشور ما اسلامي و بر مبناي آن است.

انتهای پیام/1026ج

محمدسليماني ادامه داد: تفاوت ما با فرهنگ غربي همان حجاب‌مان است و يکسري نهاد در اين راستا معرفي شده است و اميدواريم اقدامات خوبي در اين رابطه صورت بگيرد چون حجاب و عفاف ميراث انبياء الهي است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۲۵ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۲۱:۵۱

14 Feb 2020