۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
کد مطلب : ۳۱۲۵۸
مسئول بسيج سازندگي چهارمحال و بختياري:

ورود به عرصه‌هاي بومي و سنتي هدف اصلي اقتصاد مقاومتي است

مسئول بسيج سازندگي چهارمحال و بختياري گفت: در 6 ماهه نخست سال 95 نيز بالغ‌بر 400 کارگاه جديد راه‌اندازي و براي بيش از 1000 نفر اشتغال ايجاد شده است.
ورود به عرصه‌هاي بومي و سنتي هدف اصلي اقتصاد مقاومتي است
  به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتيد برتر، سرهنگ مرادي مسئول بسيج سازندگي سپاه حضرت قمربني‌هاشم (ع) در همايش اقتصاد مقاومتي مردمي در چهارمحال و بختياري اظهار کرد: هدف از اقتصاد مقاومتي وارد شدن اين حوزه در عرصه‌هاي بومي و سنتي است.

وي گفت: در بحث اقتصاد مقاومتي گروه‌ها و تشکل‌هاي زيادي بصورت پراکنده و جزيره‌اي کار مي‌کنند، که مي‌توان با تجميع آنها از تمامي اين ظرفيت‌ها استفاده کرد.

مرادي گفت: بسيج سازندگي در عرصه‌هاي مختلف حضور فعال دارد و از سال ۹۲ وارد عرصه اقتصاد مقاومتي شده است.

وي افزود: درحال‌حاضر ۱۳۴ گروه جهادي فعال در استان در خصوص محروميت‌زدايي فعاليت مي‌کنند که اين خود باعث پويايي اقتصاد مقاوتي بومي و سنتي مي‌شود.

مسئول بسيج سازندگي چهارمحال و بختياري گفت: در سال ۹۴ در حوزه اقتصاد مقاومتي بيش از ۱۴۰ ميليارد ريال وام در عرصه‌هاي مختلف پرداخت، بيش از ۷۰۰ کارگاه کوچک راه‌اندازي و براي نزديک به ۲ هزار نفر اشتغال ايجاد شده است.

وي ادامه داد: در ۶ ماهه اول سال ۹۵ نيز بالغ‌بر ۴۰۰ کارگاه جديد راه‌اندازي و براي بيش از يک هزار نفر اشتغال ايجاد شده است.

مرادي در پايان گفت: از ديگر برنامه‌هاي بسيج سازندگي قطب‌بندي شهرستان‌ها در عرصه‌هاي مختلف اقتصاد مقاومتي است به اين صورت که هر شهرستان در عرصه يک محصول ورود پيدا مي‌کند.

انتهاي پيام
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۵۱:۵۵

30 Dec 2019