۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۱۷۶۷۸

آيين توديع و معارفه‌ي سرپرست دانشگاه شهركرد برگزار شد

آيين توديع دكتر اسدي و معارفه‌ي دكتر شامحمدي به عنوان سرپرست دانشگاه شهركرد با حضور معاون فرهنگي اجتماعي وزير علوم تحقيقات و فناوري در اين دانشگاه برگزار شد.
آيين توديع و معارفه‌ي سرپرست دانشگاه شهركرد برگزار شد
به گزارش جهان بین نیوز  به نقل از روابط عمومی دانشگاه شهرکرد، پيش از ظهر سه‌شنبه ۲۵ شهريور ۹۳ آيين توديع دكتر اسماعيل اسدي رئيس سابق دانشگاه شهركرد و معارفه‌ي دكتر شايان شامحمدي به عنوان سرپرست دانشگاه شهركرد با حضور دكتر سيد ضياء هاشمي معاون فرهنگي اجتماعي وزير علوم تحقيقات و فناوري، معاون سياسي امنيتي استاندار چهارمحال و بختياري، جمعي از مسئولين اين استان و دانشگاهيان دانشگاه شهركرد در تالار فارابي اين دانشگاه برگزار شد.

حجت‌الاسلام و المسلمين دكتر جعفري مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه شهركرد در آغاز اين مراسم ضمن خير مقدم گويي به حاضران، از زحمات دكتر اسدي تقدير نمود و براي دكتر شامحمدي آرزوي موفقيت كرد و افزود: ارزيابي موفقيت مديران دانشگاهي در برهه‌ي مديريت خود منوط به رسيدن به سطح بالاي آموزشي و تربيتي است.

مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه شهركرد تصريح كرد: مخاطبان آموزش عالي جوانان و سرمايه‌هاي كشور هستند و صيانت از سرمايه‌هاي ملي و پشتوانه‌هاي اقتدار كشور رسالت بزرگ دانشگاه است و تحقق اين مهم تالي تعهد نسبت به موازين اخلاقي و آسيب‌شناسي فرهنگي است و مسئولين موظفند صادقانه براي رسيدن به بالندگي فكري، فرهنگي و آموزشي آن‌ها بكوشند.

دكتر شامحمدي سرپرست دانشگاه شهركرد نيز در اين مراسم طي سخناني از زحمات ارزنده‌ي دكتر اسدي رئيس سابق اين دانشگاه تشكر و قدرداني كرد و گفت: حركت آينده‌ي دانشگاه با رويكرد علمي و پژوهشي به سمت رفع معضلات دانشگاه، تحقق اهداف نظام علم و فناوری و نقش‌آفرینی در اقتصاد دانش‌بنیان مي‌باشد و در اين مسير با همكاري دانشگاهيان از هيچ كوششي دريغ نخواهيم كرد.

سرپرست دانشگاه شهركرد پيشرفت دانشگاه را مرهون تقويت زير ساخت‌هاي رفاهي، آموزشي و تحقيقاتي متناسب با جمعيت دانشگاه، برخورداري از منابع مالي، همدلي و مشاركت همه‌ي فرهيختگان در امور آموزشي و پژوهشي و حاكميت آرامش ذهني در محيط دانشگاه عنوان كرد و ابراز اميدواري كرد در پرتوي عنايت خداوند و ياري تمامي دانشگاهيان دانشگاه شهركرد شاهد توسعه‌ي بيش از پيش باشيم.

دكتر اسدي شهركرد نيز در اين جلسه ضمن تشكر صميمانه از همه‌ي دانشگاهيان گزارشي از عملكرد قريب به ۶ سال مسئوليت خود در رياست دانشگاه شهركرد ارائه كرد و براي دكتر شامحمدي آرزوي توفيق نمود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۰:۱۸

20 Jan 2020