۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۶
کد مطلب : ۱۶۴۰۸
استاد دانشگاه:

دست مدافعان حقوق بشر به خون مردم غزه آغشته شده/ روز قدس روز احياي ارزش هاي اسلامی است

حقوق بشر جهاني گرفتار دست استکبار شده است و نهاد هاي بين المللي حامي حقوق بشري که بايد پشتيبان ملت ها باشند، دستشان به خون مردم غزه آغشته است.
دست مدافعان حقوق بشر به خون مردم غزه آغشته شده/ روز قدس روز احياي ارزش هاي اسلامی است
به گزارش جهانبین نیوز، دکتر سيرالله مرادي نوده، کارشناس مسائل سياسي در گفتگو با خبرنگار سياسي اساتيد برتر با بيان اينکه روز قدس به عنوان يادگار حضرت امام خميني (ره) بيش از ۲۰ سال است که هرسال در کشور ما با شکوه خاصي برگزار مي شود، گفت: از آنجا که روح مقاومت و جهاد در برابر ظلم در اين روز هويداست، ما مسلمانان بايد بيش از هرچيز اين ارزش انقلابي را پاس داشته و توجه خاصي به آن داشته باشيم.

وي افزود: در پاسداشت اين ارزش انقلابي، مردم انقلابي در روز قدس اين همبستگي و دفاع از مظلوم را براي خود يک فريضه ديني محسوب مي کنند.

اين استاد دانشگاه اظهار داشت: امسال روز قدس وجهه و اهميت ديگري دارد و از آن جا که غزه، قلب ملت مسلمان جهان، در آتش و خون گرفتار شده است، ماه رمضان براي آن ها رنگ و بويي ديگر گرفته و به معنايي ديگر غزه در روزهاي اخير نياز به دفاع و کمک بيشتري نسبت به ديگر زمان ها دارد.

مرادي نوده ادامه داد: شکست صهيونيسم تنها با داشتن روحيه اي مقاوم و ماثور از حمايت مردم جهان امکان‌پذير است و تخم ظلم و عداوت با حضور باشکوه مردم و گسترده‌تر شدن دامنه مخالفت ها براين حملات وحشيانه از زمين برداشته خواهد شد.

وي ابراز داشت: حقوق بشر جهاني گرفتار دست استکبار شده است و نهادهاي بين المللي حامي حقوق بشري که بايد پشتيبان ملت ها باشند، دستشان به خون مردم غزه آغشته است.

مرادي ادامه داد: امروز تنها حمايتي که مي شود از ارزش هاي انساني و همچنين مردم بي پناه غزه داشت، اتحاد و يکپارچگي مسلمانان است چرا که نبايد منتظر دولت هاي بزرگ براي دفاع ايستاد.

وي با اشاره به نقش کليدي رسانه هاي جمعي در هدايت افکار عمومي در رابطه با مساله فلسطين افزود: روشنگري و بازگويي جنايات رژيم منحوس اسرائيل براي مردم جهان و حضور انسجام آميز مسلمانان در راهپيمايي هاي مخالفت آميز، راه عقب نشيني و واماندگي اين رژيم جعلي از اقدامات ظالمانه است.

انتهاي خبر/ح/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۱۴:۴۱

30 Dec 2019