۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵
کد مطلب : ۳۰۱۵۰

شبکه بهداشت و درمان شهرستان بن افتتاح شد

همزمان با آغاز هفته دولت و با حضور حسين قضاوي معاون امور بانکي، بيمه و شرکتهاي دولتي وزير امور اقتصادي و دارايي و مسئولين استاني، شبکه بهداشت و درمان شهرستان بن افتتاح شد.
شبکه بهداشت و درمان شهرستان بن افتتاح شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از خبرنگار زنگ خبر؛ همزمان با آغاز هفته دولت و با حضور حسين قضاوي معاون امور بانکي، بيمه و شرکتهاي دولتي وزير امور اقتصادي و دارايي و مسئولين استاني، شبکه بهداشت و درمان شهرستان بن افتتاح شد.

دکتر مرتضي هاشم‌زاده رياست دانشگاه علوم پزشکي چهارمحال وبختياري در حاشيه اين افتتاح گفت : در رابطه با مرکز شبانه روزي شهر بن قرار شد انشاءالله تبديل شود به مرکز شبانه روزي درجه ي يک که در آن تخصص هاي مختلف در زمينه هاي اطفال،روانشناسي،زنان و...ارائه شود.

هاشم‌زاده گفت:شبکه بهداشت و درمان بن در ساختمان استيجاري و با اعتبار دو ميليارد ريال در مرکز اين شهرستان آغاز به کار کرد.

رياست دانشگاه علوم پزشکي چهارمحال وبختياري گفت: ازجمله مصوباتي که در شهرستان بن در نظر گرفته شده است:براي شهر بن علاوه بر مرکز موجود مرکز ديگري هم در نظر گرفته شده و ساخته خواهد شد ،مصوب کردن توسعه ي خانه بهداشت روستاي پهنا شود و همچنين براي روستاي يانچشمه يک خانه بهداشت در نطر گرفته شده است.

انتهاي پيام1022ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۰۹:۳۱:۲۲

18 Feb 2020