۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
کد مطلب : ۲۵۷۵۰
پاسخ مسئول نمايندگي فرهنگ و ارشاد اسلامي بن پيرامون فضاسازي اطراف کتابخانه:

فضاسازي اطراف کتابخانه شهداء بن در حيطه اختيارات شهرداري است

پاسخ مسئول نمايندگي فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان بن فضاسازي محوطه اطراف کتابخانه شهدا بن را در حيطه اختيارات شهرداري دانست.
فضاسازي اطراف کتابخانه شهداء بن در حيطه اختيارات شهرداري است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي زنگ خبر، در راستاي اهداف خود و برطرف نمودن دغدغه‌ها و مطالبات مردمي طي گزارشي از وضعيت نامطولب کتابخانه عمومي شهدا شهر بن گزارشي تهيه و در اين پايگاه خبري تحليلي منعکس کرد تا مسئولين از مطالبات به حق مردم بيشتر آشنا شده و در دستور کار خود قرار دهند.

صبح امروز ايمان اعتدالي مسئول نمايندگي فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان بن در گفت‌وگوي تلفني با خبرنگار زنگ خبر گفت: سند ساختمان کتابخانه شهداء بن به اسم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي است اما مساله اصلي اين است که اين ساختمان جهت بهره‌برداري با کاربري کتابخانه به نهاد کتابخانه‌هاي استان واگذار شده است.

اعتدالي هزينه‌هاي جانبي براي کتابخانه را برعهده نهاد کتابخانه‌ها دانست و افزود: تعميرات لازم براي کتابخانه از محل بودجه تعمير و تجهيز ساختمان کتابخانه‌ها که در اختيار اداره کتابخانه‌ها است؛ صورت مي‌پذيرد که طبق شواهد در ساختمان کتابخانه شهداء بن مشکل فني و ظاهري خاصي مشاهده نمي‌شود.

وي تصريح کرد: فضاي اطراف ساختمان نيز در حيطه اختيارات اداره کتابخانه‌ها نيست و هرگونه مشکل در محوطه اطراف کتابخانه از عهده اختيارات اداره کتابخانه‌ها خارج و زير نظر شهرداري بن است.

لينک خبر مربوطه:
چه کسي پاسخگوي اين مشکل خواهد بود
مسئوليت فضاسازي اطراف کتابخانه شهدا بن برعهده چه ارگاني است؟+تصاوير

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۸:۵۳

27 Dec 2019