۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۲۳۷۷۰
رييس سازمان قضايي نيروهاي مسلح چهارمحال و بختياري در جمع خانواده هاي نيروي انتظامي استان؛

جهاد همسران نيروي انتظامي، درک سختي کار شوهر است

رييس سازمان قضايي نيروهاي مسلح چهارمحال و بختياري با اشاره به جهاد همسران نيروي انتظامي، بيان کرد: خدمت در نيروي انتظامي محدوديت هاي را به وجود مي آورد و همچنين نوع کار استرس زاست که بسياري از موارد ناراحتي را به دنبال دارد، زن بايد اين را درک کند و به گونه اي رفتار کند تا تمام سختي ها و مشکلات ناشي از کار را از دوش شوهرش بردارد که اين جهاد همسران نيروي انتظامي است.
جهاد همسران نيروي انتظامي، درک سختي کار شوهر است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از مشکات برين، حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان، رييس سازمان قضايي نيروهاي مسلح چهارمحال و بختياري، در اردوي خانوادگي روسا و فرماندهان کوپ اين استان، اظهار کرد: خانواده نقش موثري در حفظ فرد دارد تا جايي که قرآن کريم وقتي شاخص براي خوبان عالم تعريف مي کند از زنان مثال مي زند.

وي افزود: وقتي بدان را معرفي مي کند و براي عاقيت نابخيران سخن مي گويد از زنان بد مثال مي زند.

حجت الاسلام پورخاقان ادامه داد: اين تاثير بالاي زنان در زندگي را بيان مي کند به طور مثال آسيه زن فرعون که در خانواده فرعونيان است وقتي آنقدر ثابت قدم است که در قرآن زن مومن، مومن پرور مي شود که شخصيتي مانند حضرت موسي (ع) را تربيت کرده است.

رييس سازمان قضايي نيروهاي مسلح چهارمحال و بختياري تصريح کرد: اين نتيجه و تاثيري است که يک زن مي تواند در زندگي داشته باشد.

وي خاطرنشان کرد: زناني که موقعيت، مشکلات و سختي هاي کار شوهرشان را درک مي کنند، سازش مي کنند و فرزند درست تربيت مي کنند قابل تحسين هستند.

اين مقام مسؤول با اشاره به جهاد همسران نيروي انتظامي، بيان کرد: خدمت در نيروي انتظامي محدوديت هاي را به وجود مي آورد و همچنين نوع کار استرس زاست و بسياري از موارد ناراحتي را به دنبال دارد که زن بايد اين را درک کند و به گونه اي رفتار کند تا تمام سختي ها و مشکلات ناشي از کار را از دوش شوهرشان برداشته شود که اين جهاد همسران نيروي انتظامي است.

وي ادامه داد: البته مردان هم بايد اين موضوع را درک کنند و باور کنند که همسران در خانه مشکلات و سختيهاي خاص خود را دارند و مردان حق ندارند سختي هاي کار بيرون را به خانه بياورند که اين هنرمندي يک مرد نيروي انتظامي است که بتواند در بيرون مدير قوي و در خانه شوهر مهرباني باشد.

حجت الاسلام پورخاقان، با اشاره به ترفند دشمن براي تخريب خانواده به ويژه خانواده هاي نيروهاي مسلح تاکيدکرد: امروز دشمن هم وغم خود را براي نفوذ درخانواده نيروهاي مسلح گذاشته زيرا تا زماني که نمي تواند فرمانده نظامي را بخرد و او را برده خود کند بر روي خانواده اش وقت مي گذارد تا او را سرگرم خانواده اش کند.

رييس سازمان قضايي نيروهاي مسلح چهارمحال و بختياري به نفوذ شبکه هاي ماهواره اي و اجتماعي در بين خانواده ها اشاره کرد و گفت: دشمن در يک فضاي مجازي که هر غذايي مي پزد و به خورد ما مي دهد در شکل و ظاهري جذاب فرهنگ ما را از بين مي برد.

وي سفارش کرد: بايد مواظب بچه ها و رفت و آمد آنها باشيم و هر وسيله اي را قبل از فرهنگ سازي در اختيار او قرار ندهيم.

رييس سازمان قضايي نيروهاي مسلح چهارمحال و بختياري در پايان خطاب به فرماندهان پاسگاهها و کلانتري هاي استان خطرنشان کرد: از توجه به خانواده کم نگذاريد و نگذاريد ماموريت هايي که ذاتا داريد فاصله بين شما بياندازد و کم کم علاقه پدر و مادر و فرزند کم شود و سعي کنير روز به روز پيوند عاطفي را در خانواده خود بيشتر و قوي تر کنيد.



انتهاي پيام1020ج /۵۳۰م
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرنگار
ضمن تشکر از خبرهای شما، لازم به یادآوری است که برای رسانه ها این درست نیست که کلمات اختصاری ادارات و نهاد ها را مانند آنها به کار ببرید ...کوپ مخفف کارکنان و پایوران است حال چه کسی می داند کوپ یعنی چه ..؟ این کلمات مختص آن ها ست اما شما رسانه همه مردم هستید

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۰۴:۰۰

2 Jan 2020