۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۹
کد مطلب : ۳۶۷۳۰
فرماندار شهرستان فارسان خبر داد

اشتغال‌زايي 630 نفر در بخش‌هاي مختلف مشاغل خانگي در شهرستان فارسان

فرماندار شهرستان فارسان از سه ميليارد صد پنجاه ميليون تومان اعتبار در مشاغل خانگي جهت اشتغال‌زايي 630 نفر در بخش‌هاي مختلف مشاغل خانگي، صنعت و گردشگري خبر داد.
اشتغال‌زايي 630 نفر در بخش‌هاي مختلف مشاغل خانگي در شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین نیوز، مرداس طاهري در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار گفت: در جلسه اقتصاد مقاومتي شهرستان فارسان که با حضور مسئولين برگزار شد مباحث مربوط به توليد و اشتغال جوانان موردبحث و بررسي قرار گرفت.

وي در ادامه افزود: در اين جلسه در خصوص مشاغل خانگي مباحثي را موردبررسي قرارداديم با توجه به اعتبار 3 ميليارد و 150 ميليون تومان جهت مشاغل خانگي اميدواريم هرچه زودتر در رفع بيکاري تعدادي از جوانان با اين اعتبار قدمي را برداريم.

وي خاطرنشان کرد: بااعتبار پيش‌بيني‌شده حدود 6 دستگاه و بانک عامل مقرر گرديد نسبت به تشکيل پرونده وجوب اين اعتبار تخصيص داده‌شده جهت اشتغال 630 نفر در بخش‌هاي مختلف مشاغل خانگي، صنعت و گردشگري اقدام کنند.

وي تصريح کرد: الويت بندي و رتبه بندي طرحهاي موجود و قابل اجرا در سطح شهرستان ، شناسائي متقاضيان و افراد توانمند روستا ، رفع مشکلات موجود وکم کردن بروکراسي در فرايند صدور مجوزها وتصويب طرحها ومهمترين آن بازاريابي مناسب براي حمايت و هدايت از کار و سرمايه و کاهش دغدغه هاي صورت بگيريد.

وي با اشاره به اينکه براي تربيت نيروي انساني ماهر بيش از گذشته به آموزش تخصصي نياز داريم، اظهار کرد: آموزش جوانان به ويژه دانش‌آموزان و دانشجويان سبب ايجاد اميد در جامعه و خانواده‌ها خواهد شد که انتظار مي‌رود اين امر بيش از گذشته مورد توجه متوليان امر قرار گيرد.

انتهاي پيام/590پ
مرجع : پایگاه خبری تحلیلی پیرغار
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۳۰:۲۸

31 Dec 2019