۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۲۴۸۵۰
فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم(ع):

500 هزارسند از شهداي استان چهارمحال و بختياري به ويترين دفاع مقدس افزوده شد

فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم(ع) گفت: 500 هزارسند از شهداي استان چهارمحال و بختياري جمع آوري شده است که ازمهمترين کارهاي ستاد کنگره ملي سرداران و 2400 شهيد استان محسوب مي شود و بهترين منبع براي داستان نويسي فيلمنامه نويسي و توليد مستندات به حساب مي آيد.
500 هزارسند از شهداي استان چهارمحال و بختياري به ويترين دفاع مقدس افزوده شد
به گزارش جهانبین نیوز سردار رضا محمدسليماني فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام در آيين افتتاحيه نمايشگاه اسوه هاي ماندگار چهارمحال وبختياري در گفتگو با مشکات برين در خصوص برگزاري نمايشگاه و گنکره ملي شهداي استان اظهار کرد: مستندات کنگره شهداي چهارمحال و بختياري ثمره ماندگار براي نسل هاي آينده است زيرا رزمندگان گنجينه هاي ارزشمند دفاع مقدس هستند.

وي افزود: نسل جوان خواهان الگوهاي راستين و دست يافتني است و بايد با معرفي سيره شهدا، اين الگوهاي راستين را به جامعه معرفي کرد.

سردار محمدسليماني ادامه داد: نمايشگاه ويژه کنگره شهداي استان از امروز به صورت رسمي در مصلاي بزرگ امام خميني(ره) شهرکرد افتتاح مي شود.

فرمانده سپاه حضرت قمربني هاشم عليه السلام تصريح کرد: با برگزاري کنگره شهداي استان و فضاسازي خوب در شهرستان هاي مختلف به ويژه مرکز استان، عطر و بوي شهادت، سراسر استان را فرا مي گيرد.

دبير کنگره شهداي استان گفت: اعضاي ستاد کنگره سرداران و ۲۴۰۰شهيد استان، در ۱۳مهرماه با رهبر معظم انقلاب اسلامي ديدارداشتند و آمادگي مردم غيور و ولايتمدار چهارمحال و بختياري براي اجراي فرامين معظم له را در محضر ايشان ابلاغ نموديم و رهنمودهاي ولي امر مسلمين براي برگزاري کنگره شهداي استان را دريافت کرديم.

وي افزود: يکهزار نفر مهمان از استان هاي مختلف کشور در کنگره شهداي چهارمحال و بختياري داريم و قرار است بر اساس اعلام سازمان ميراث فرهنگي و گردشگري تعدادي مهمان خارج از کشور نيز در اين مراسم حضور يابند.

سردار محمدسليماني برگزاري کنگره ملي شهداي استان را يک رويداد و رخداد بزرگ فرهنگي دانست و تأکيد کرد: ثمره اين کنگره در قالب سند و اثر و کتاب براي نسل هاي آينده باقي خواهد ماند.

دبير کنگره شهداي استان به برنامه هاي اجلاسيه و همايش هاي يک هفته اي با حضور مهمانان کشوري اشاره کرد و گفت: اجلاسيه کنگره شهداء روز چهارشنبه ۱۵مهر،‌همزمان با سالروز ورود تاريخي رهبر معظم انقلاب به استان چهارمحال و بختياري در سال ۷۱ برگزار مي شود که رئيس مجلس شوراي اسلامي و فرمانده کل سپاه از سخنرانان ويژه اين مراسم هستند.

دبير کنگره شهداي استان چهارمحال و بختياري اعلام کرد: ۵۰۰ هزارسند از شهداي استان جمع آوري شده است که از مهمترين کارهاي ستاد کنگره شهداي استان محسوب مي شود و بهترين منبع براي داستان نويسي فيلمنامه نويسي و توليد مستندات به حساب مي آيد.

محمدسليماني در پايان خاطرنشان کرد: هفت برنامه ويژه اقشار مختلف و يک همايش پياده روي عمومي نيز در شهرکرد با حضور مهمانان کشوري و لشگري با اجراي نمايش هاي ويژه و ايجاد جلوه هاي هنري با استفاده از سيستم ويديو مپينگ در مصلاي بزرگ امام خميني(ره) برگزار خواهد شد.


انتهاي پيام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۹

ساعت:

۰۵:۴۸:۰۹

8 Apr 2020