۰
plusresetminus
وز گذشته حدود 200 نفر در اعتراض به وضعیت حجاب و عفاف در مقابل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تجمع و سپس تا میدان بهارستان راهپیمایی کردند.
تجمع مقابل وزرات ارشاد برای وضعیت فرهنگ و عفاف کشور/اعتراض به حضور جنتی در همایش‌هایی با حضور زنان بدحجاب
به گزارش جهانبین‌نیوز به نقل از دانا، روز گذشته تجمع اعتراضی نسبت به وضعیت عفاف وحجاب درمقابل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با حضور بیش از 200 نفر برگزارشد.

در این تجمع که از ساعت 4 بعد از ظهر آغاز شد، تجمع کنندگان خواستار توجه بیشتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به بحث عفاف وحجاب بودند.

برخی از تجمع کنندگان از برخی از حوزه‌های علمیه استان تهران بودند که در ادامه این تجمع عده‌ای هم به شکل خودجوش و مردمی به این تجمع پیوستند.

تجمع کنندگان معتقد بودند علی جنتی نه تنها در طول یک سال اخیر برای فرهنگ و عفاف کشور کاری نکرده است بلکه به بی‌عفتی‌ها چراغ سبز نشان داده و در همایش‌هایی که زنان بی‌بندوبار در آن هستند، حضورداشته است.

این افراد پلاکاردهایی در دست داشتند که روی آن نوشته بود "خدایا جنگ‌های جناحی؛ ناموس ما، دین ما و عفت زنان ما را گم کرده است"؛ همچنین نجمع کنندگان شعارهایی مانند  "ای مرد غیرتت کو حجاب همسرت کو" سر می دادند.

تجمع کنندگان دغدغه‌های خود را حفاظت دین خدا و ارزشهای اسلامی بیان کرده و معتقد بودند که در شرایط کنونی به فکر ظاهرگرایانه ای به مساله حجاب نگاه می شود.

در پایان این تجمع، تجمع‌کنندگان به صورت خودجوش تا میدان بهارستان نیز راهپیمایی کردند و در نهایت این تجمع به پایان رسید.

انتهای پیام/خ ز/

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۸:۵۴:۵۹

26 Dec 2019