۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۲۱۰۶۰
مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان:

نخستين عيدانه نوروزي در قالب طرح ويژه اي نوروزي به صنعتگران پرتلاش استان هديه شد

نخستين عيدانه نوروزي در قالب طرح ويژه اي نوروزي به ابتكار شركت شهركهاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري به صنعتگران پرتلاش استان هديه شد.
نخستين عيدانه نوروزي در قالب طرح ويژه اي نوروزي  به صنعتگران پرتلاش استان هديه شد
به گزارش جهانبین نیوز نخستين عيدانه نوروزي در قالب طرح ويژه اي نوروزي اعمال تخفيفات به جرايم ناشي از عدم پرداخت به موقع اقساط حق بهره برداري زمين ،آب بهاء و خدمات به ابتكار شركت شهركهاي صنعتي استان چهارمحال و بختياري به صنعتگران پرتلاش استان هديه شد.

مديرعامل شركت شهركهاي صنعتي استان در اين خصوص گفت: همزمان با آغاز تحول طبيعت و به پاس تلاش صنعتگران توانمند استان طرح ويژه ي نوروزي تخفيفات براي جرايم ناشي از عدم پرداخت به موقع اقساط اعمال گرديد و در صورت پرداخت بديهي هاي معوقه آب بهاء و حق شارژ توسط واحد هاي صنعتي ،جرايم ناشي از عدم پرداخت به موقع ايشان شامل تخفيفات مندرج در اين طرح مي گردد.

رضا گنجی مهلت بهره مندي واحد هاي صنعتي از تخفيفات ويژه در خصوص معوقات حق بهره برداري خود را تا ۲۵ اسفند ماه۹۳ سال جاري اعلام و افزود: مديران و نمايندگان واحد هاي صنعتي كه داراي معوقات به اين شركت مي باشند مي توانند با مراجعه به امور مالي اين شركت ضمن دريافت اطلاعات تکمیلی نسبت به بهره مندي از تخفيفات ويژه منظور شده بعنوان بسته ويژه ي نوروزي تخفيفات اقدام نمايند.

گنجي در ادامه افزود: با توجه به محدوديت زماني جهت اختصاص تخفيفات در نظر گرفته شده و نيز غير قابل تمديد بودن آن، ضروري است كه واحد هاي صنعتي در مهلت مقرر نسبت به استفاده از اين امتيازات اقدام فرمايند.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۵۸:۴۶

28 Dec 2019