۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳
کد مطلب : ۳۶۶۴۰
امام جمعه شهرستان بن عنوان کرد:

شعار بزرگ و دل فريب استقلال به دنبال تجزيه و تخريب کشور ها مي باشد

امام جمعه شهرستان بن عنوان کرد:اسرائيل و آمريکا تما تلاش هاي خود را بکار گرفته اند تا با شعار بزرگ و دل فريب استقلال به دنبال تجزيه و تخريب کشور ها ومهم تر از آن کشور هاي اسلامي هستند.
شعار بزرگ و دل فريب استقلال به دنبال تجزيه و تخريب کشور ها مي باشد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  خبرنگار زنگ خبر، حجت السلام سيد حسن مير افضلي در خطبه هاي نماز عبادي سياسي جمعه اين هفته ضمن دعوت به تقوايي الهي گفت:نماز اگر مورد قبول درگاه خداوند قرار نگرفت بقيه اعمال نيز سنجيده و ديده نخواهد شد.

وي افزود : خضوع و خشوع بايد در دل مومن نمازگزار قرار بگيرد و انسان نبايد در نماز به فکر بقيه اعمال خود و کار هاي خود باشد انسان بايد ذهن و فکر خود را بايد براي نماز و صرف درست گفتن و درست خواندن نماز و اجراي مستحبات و واجبات نماز صرف کند .

ميرافضلي گفت : در بعضي احاديث امده است که براي کامل شدن نماز بايد اعمالي از قبيل مانند انجام نوافل، خواندن دعا ها، قرائت صحيح و قرار دادن تربت امام حسين  (عليه السلام) را به جاي آورد. حضور قلب با انجام مستحبات در نماز بيشتر خواهد شدحتي جاي نماز گزار هم بايد مهم شمرده شود و در چه مکاني و در چه جايي باشد همه  ياين عوامل مهم هستند.

 وي بيان داشت:انسان بايد ر هنگام نماز بسيار به حضور قلب اهميت دهد وبايد بداند در مقابل پروردگار و خالق زمين و آسمان ها قرار گرفته است و بايد تلاش بکند تا در مقابل پروردگار خضوع و خشوع داشته باشد

وي ضمن اشاره به ديدار رئيس جمهور ترکيه با رهبر معظم انقلاب اسلامي گفت:در اين بيانات نکات بسيار مهم و بصيرت افزا و بسيار راهگشا در اين ديدار مطرح شد.

وي افزود:امروز آمريکا به دنبال آميخته کردن حق و باطل و ترويج دروغ و تزوير و اشاعه فرهنگ فساد و بي حياي و به دنبال تفرقه افکنيو جدا کردن مليت ها و اقليت ها مي باشد.

خطيب نماز جمعه بن گفت : امروزه وقتي اسرائيل به تحولات موجود درجهان نگاه مي کندو وضعيت خود را درجهان مي بينداين ترس برايشان غالب شده که شايد اين حرف مهم وعظيم مقام معظم رهبري که اسرائيل 25سال اينده را نخواهد ديد اتفاق بيفتد.

وي بيان کرد : اين دشمنان اسلام فکر ها و نقشه هاي شوم بسيار زيادي در سر خود مي پروراندند و حتي برخي از آن ها نيز به مرحله ي اجرا در آورده اند ولي در تمامي آن ها به شکست رسيده و راه به جايي نبرده اند

ميرافضلي گفت : حال آن ها مي بينند که در جنگ هاي نظامي موفق نبوده اند و نتوانسته اند راهي و کاري را انجام دهند اکنون به دنبال ايجاد تفرقه  و به جان هم انداختن مردم از داخل خود مي باشند.

خطيب نماز جمعه بن گفت :اسرائيل و آمريکا تما تلاش هاي خود را بکار گرفته اند تا با شعار بزرگ و دل فريب استقلال به دنبال تجزيه و تخريب کشور ها  ومهم تر از آن کشور هاي اسلامي هستند.

وي مطرح کرد : امروزه بخشي از دشمني عظيم و بزرگ آمريکايي ها مربوط به برجام مي باشد وتمام معادلات دنيا به برجام گره زده اند و رئيس جمهور آمريکا به دنبال آن است با فشار و تهديد بيشتر به دنبال امتياز گيري از ما مي باشد و در حال تلاش هستند که وقت بيشتري بخرند تا بتوانند از  برجام به بهترين شکل سوء استفاده کنند

خطيب نماز جمعه بن گفت :اين موضع گيري هاي واحدي مسئولين کشور ما همه با هم يکصدا مي گويند که برجام ديگر قابليت مذاکره ندارد و اينکه بيايند بين ايراني ها شکاف بيندازند ديگر وجود نخواهد داشت و گاهي نياز است که انسان نرمش قهرمانانه داشته باشد ولي پيامبر گرامي اسلام بعد از صلح حدبيه که دشمن به آن پاي بند نبود با شدت با آن ها مقابله کرد و مکه را فتح کرد و حال اگر همين اتفاق  نسبت به برجام بيفتد بايد به دنبل فتح الفتوح باشيم.

وي گفت : اين ها حال به دنبال اين هستند که با تخريب ارگان هاي ارزشمندي مثل سپاه براي خود منافعي کسب کنند وقتي دشمن ديگر هيچ کاري از دستش بر نمي آيد مي خواهند با اين گونه صحبت ها جايي براي حرف هاي خود باز کنند .

وي با گلايه از آموزش و پرورش نسبت به شکل گيري حوزه علميه شهرستان گفت:آموزش پرورش بايد براي احياي دروس امام محمد باقر و امام صادق (عليه السلام) تمام تلاش و حمايت خود را انجام بدهد که نداده است و گاهي نگاه هاي ناصحيح و نابخردانه و نگاه هايي که در جامعه شکاف ايجاد مي کند.

خطيب نماز جمعه بن گفت : نبايد ديد نسبت به حوزه علميه يک ديد شخصي باشد و اگر کسي نسبت به حوزه علميه ديد مطلوبي نداشت تحريم کند و بگويد که اجازه ندهيد فلان مکان در اختيار حوزه قرار بگيرد اصلا خوب نيست و بايد تلاش ها صورت بگيرد که اين گونه نباشد تا بتوانيم براي احياي مکتب ائمه در جامعه تلاش بکنيم.

انتهاي پيام/520ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۵:۲۳:۰۰

27 Dec 2019