۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۳۴۱۹۲
بعد از دو سال انتظار

پروژه نيمه تمام فاضلاب اردل در آستانه انتخابات دوباره کليد خورد

پروژه فاضلاب شهر اردل نزديک به دوسال است که نيمه کاره رها شده اما اين روزها با نزديک شدن انتخابات شاهد آغاز به کار آن هستیم، چنين پروژه هايي نه تنها نتيجه اي خوشايند نخواهد داشت بلکه بالعکس باعث ناراحتي مردم و بازي با احساسات آنها مي شود.
پروژه نيمه تمام فاضلاب اردل در آستانه انتخابات دوباره کليد خورد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، کلنگ پروژه فاضلاب شهر اردل دوسالي که به زمين زده شد و مي توان گفت که پيشرفت ۲۰ درصدي هم نداشته و چند ماه بعد نيمه کاره رها شد که مسئولين استاني و شهرستاني مشکل توقف اين پروژه را نبود بودجه اعلام کردند.

اين روزها که در آستانه انتخابات رياست جمهوري هستيم محمد نوذري فرماندار شهرستان اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه در خصوص شروع به کار مجدد پروژه فاضلاب شهر اردل گفت:هدف دولت تدبير پيگيربودن مطالبات مردمي است که با تلاش مسئولين بودجه اي به مبلغ ۲۰ ميليارد ريال براي ادامه کار پروژه فاضلاب در نظر گرفته شده است.

اما اي کاش فرماندار محترم شهرستان اردل در آستانه انتخابات دنبال عملي شدن وعده هاي خود نبودي و زماني پيگير مطالبات مردمي بود که مردم آن را يک بازي سياسي نخوانند.

سخن آخر " اگر مسئولين با بازي‌هاي سياسي فرصت خدمت کردن به مردم را از دست دهند، قطعا در درگاه الهي و تاريخ مسئول خواهند بود"

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۴:۵۷

1 Jan 2020