۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴
کد مطلب : ۲۹۵۱۲
مسول بسيج سازندگي ناحيه شهرستان بن خبر داد

اردوهاي جهادي در روستاي بارده برگزار شد

مسئول بسيج سازندگي سپاه شهرستان بن گفت: اين گروه‌هاي جهادي باحضور در روستاي بارده، شهرستان بن با هدف ساخت و تعمیر مسکن خانواده روستایی و افرادی که توانی مالی و جسمی برای ساختمان‌سازی ندارند، فعاليت‌هاي عمراني انجام داده‌اند.
اردوهاي جهادي در روستاي بارده برگزار شد
به گزارش جهانبین نیوز؛ رضا حيدري مسئول بسيج سازندگي سپاه شهرستان بن در گفت‌وگو با خبرنگار زنگ خبر؛ با اشاره به برگزاري اردوهاي جهادي ويژه ايام تابستان در شهر و روستاهاي شهرستان بن اظهار کرد: فعاليت‌هاي گروه‌هاي جهادي در قالب کميته‌هاي فرهنگي، آموزشي، و عمراني انجام شد که هر کميته با ايجاد هماهنگي‌هاي لازم تلاش مي‌کند در عرصه خدمت‌رساني به اين روستاها فعال عمل کند.

وي افزود: چند سالي است که حرکت‌هاي جهادي در سطح جامعه پا گرفته که نشأت‌گرفته از تفکر جهادي و فرهنگ جهاد است و اهميت آنها در باورها و اعتقادات ديني‌مان مشخص شده است.

حیدری با اشاره به حضور بسيجيان در اين زمينه گفت: حضور بسيجيان در قالب کمک به سازندگي، محروميت‌زدايي و اجراي طرح‌هاي اقتصاد مقاومتي بوده که با عزيمت گروه‌هاي جهادي به روستاها و مناطق محروم صورت گرفته است.

مسئول بسيج سازندگي سپاه شهرستان بن افزود: اين گروه‌هاي جهادي باحضور در روستاي بارده، شهرستان بن با هدف ساخت و تعمیر مسکن خانواده روستایی و افرادی که توانی مالی و جسمی برای ساختمان‌سازی ندارند، فعاليت‌هاي عمراني انجام داده‌اند.

انتهاي پيام1026ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۱۲:۵۵

30 Dec 2019